حسن زاده خبر داد:

بازگشت 80 دانشجوی ایرانی از خارج به کشور

رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به آمار بازگشت دانشجویان علوم پزشکی به داخل کشور از موافقت وزارت بهداشت با ادامه تحصیل این افراد در شعب بین الملل و دانشگاههای علوم پزشکی تیپ دو و سه خبر داد.
کد خبر: ۲۸۵۹۱۴

دکتر غلامرضا حسن زاده در گفتگو با مهر افزود: در نیمه اول سال 88 با انتقال 80 دانشجوی ایرانی از خارج به داخل کشور موافقت شد که این افراد در رشته های مختلف علوم پزشکی در کشور ادامه تحصیل می دهند.

وی اضافه کرد: از میان این دانشجویان گروهی به دانشگاههای علوم پزشکی تیپ دو و سه و گروهی نیز به شعب بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی انتقال داده شده اند.

حسن زاده یادآور شد: از میان 80 دانشجوی انتقالی ، 10 دانشجو در رشته پزشکی، 54 دانشجو در رشته دندانپزشکی، 9 دانشجو در رشته داروسازی و هفت نفر نیز در رشته های مقطع کارشناسی به داخل کشور منتقل شده اند.

رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: این دانشجویان بر اساس ضوابط، میزان دروس گذرانده در خارج از کشور و سایر مقررات وزارت بهداشت به داخل کشور منتقل شده اند که از این تعداد 51 نفر به دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور و 29 نفر به شعب بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی معرفی و منتقل شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها