گروه فرهنگ و هنر: در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب و چهارمین نمایشگاه مطبوعات تبریز، غرفه روزنامه جام‌جم در بین روزنامه‌های سراسری شرکت کننده در نمایشگاهبه عنوان غرفه اول انتخاب شد. کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی براساس معیارهایی چون حضور سرپرست روزنامه در غرفه، نحوه پاسخگویی مناسب به مراجعه کنندگان،‌ ابتکار و خلاقیت، ‌اخلاق و برخورد غرفه‌دار، ‌حضور در برنامه‌های جنبی، نظم، استقبال مراجعین، غرفه‌آرایی و نظریه کارشناسان مربوط، به انتخاب غرفه‌های برتر اقدام کردند.
کد خبر: ۲۸۵۶۱۱

احمدی منش، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در مراسم اختتامیه هفتمین نمایشگاه کتاب و مطبوعات تبریز خطاب به سرپرستان روزنامه‌های سراسری و مدیران مسوول روزنامه‌های محلی گفت: تصمیم بر این است که از مطبوعات حمایت‌های فراوانی شود و نشریات نیزباید از نظر محتوا و جذابیت در ارتقای کیفیت مطالبشان تلاش کنند.

وی افزود: در این راستا نشریات باید، پرداختن به مسائل کودکان، نوجوانان و جوانان را در اولویت برنامه‌ها و اهداف خود قرار دهند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به استقبال پرشور مردم از نمایشگاه گفت: 750 هزار نفر از نمایشگاه کتاب بازدید کردند.

احمدی منش با اعلام این که سرانه مطالعه کتاب در کشور طی یک هفته 18 دقیقه است، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب را گام بسیار مناسبی برای ارتقای سرانه مطالعه دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها