کودک قربانی خشم پدر شد

غروب ستاره به دست پدر معتاد

مرد معتادی که به خاطر گریه‌های دختر 3 ساله‌اش ، او را قربانی خشم خودکرده بود، با ارائه نظریه پزشکی قانونی به قتل فرزند خود اعتراف کرد.
کد خبر: ۲۷۹۸۶۲

محمد شهریاری ، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران از دستگیری مرد معتادی به اتهام قتل کودک 3 ساله ‌اش خبر داد و به جام‌جم گفت: عصر 7 تیر ماه امسال، یکی از پرستاران بیمارستانی در بومهن با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از مرگ مشکوک دختری 3 ساله خبر داد.

پس از این تماس، ماموران کلانتری 206 بومهن به بیمارستان اعزام شدند و در تحقیق از پرستاران پی بردند که زن و مردی جوان، دختر خردسالشان به نام ستاره را که بشدت بدحال بوده، برای درمان به بیمارستان انتقال داده‌اند، اما تلاش پزشکان برای نجات وی بی‌نتیجه مانده و او در حالی روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شده که ماده‌ای شبیه سوخته تریاک در دهان وی کشف شده و آثار سوختگی با سیگار روی بدن وی مشهود بوده است.

افشای راز قتل کودک

بازپرس شهریاری ادامه داد: به دنبال مرگ این دختر 3 ساله، جسد وی به پزشکی قانونی انتقال یافت که پزشکان نظر دادند، این کودک به خاطر سوختگی با سیگار و اصابت ضربات سهمگین به سر و شکستگی دیگر اعضای بدن و پارگی روده بشدت آسیب دیده و فوت کرده است.

با مشخص شدن موضوع، والدین وی به دادسرای جنایی احضار شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند. مادر ستاره در اظهاراتش به پلیس گفت، فرزندم هنگام بازی در راه پله‌های طبقه دوم به پایین پرتاب شد و همین سقوط، باعث مرگ وی شد و پدر وی نیز هرگونه دخالت در مرگ دخترش را انکار کرد.

اظهارات متناقض والدین

به دنبال اظهارات متناقض والدین، پرونده‌ای تشکیل شد و در اختیار ماموران اداره 10 آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیقات در این زمینه آغاز شد تا این که چند روز قبل با ارسال نظریه پزشکی قانونی مشخص شد دختر 3 ساله به قتل رسیده است.

شهریاری افزود:‌ پدر ستاره چند بار مورد بازجویی قرار گرفت و سرانجام روز گذشته به قتل فرزندش اعتراف کرد و گفت: عصر روز حادثه وقتی به خانه بازگشتم، متوجه شدم فرزندمان ستاره گریه می‌کند، بشدت از شنیدن گریه‌ و جیغ پی در پی وی اعصابم به هم ریخت و کنترل خود را از دست دادم و با حمله‌ور شدن به سوی فرزندم، او را با مشت و لگد بشدت کتک زدم.

چند روز پیش نیز به خاطر شیطنت و گریه‌های دخترم او را کتک زده و بدنش را با سیگار سوزانده بودم.

بنابر این گزارش، مرد معتاد به اتهام قتل فرزندش روز گذشته از سوی بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران روانه زندان شد تا تحقیقات تکمیلی از وی صورت گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها