شخصی که با جعل اسناد مالکیت زمین‌ها در استان مازندران اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان مازندران شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۲۶۷۰۱۴

به گزارش ایسنا، سرهنگ روحی ـ رییس پلیس آگاهی استان مازندران ـ در بیان جزییات این خبر اضافه کرد: چندی پیش گزارشی به اداره پلیس آگاهی واصل شد که نظر کارآگاهان را به خود جلب کرد، در این گزارش مردمی اهالی محله‌ای که زمینی با ارزش میلیاردی در آن واقع شده بود و مدت‌ها خبری از صاحب آن‌ها نبود، متوجه ترددهای مشکوکی در آنجا می‌شوند، لذا سریعا پلیس را در جریان قرار می‌دهند.

وی افزود: کارآگاهان پس از دریافت خبر و پرورش آن تحقیقات خود را آغاز کردند و در حین تحقیقات با انجام مراقبت و گشت‌های نامحسوس، فردی که عامل اصلی در تصاحب زمین بود را شناسایی کردند. متهم که از وجود کارآگاهان مطلع شده بود، متواری شد. اما نهایتا وی دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی استان مازندران عنوان کرد: پس از دستگیری و انتقال متهم به اداره آگاهی، وی به جعل سند مالکیت زمین اقرار کرد.

به گزارش اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، سرهنگ روحی گفت: پس از اعتراف و بازرسی منزل متهم که منجر به کشف بیش از یک‌صد جلد سند مالکیت جعلی و قولنامه‌های مختلف اراضی کشاورزی و زمین‌های مختلف شد، متهم با تکمیل پرونده‌ تحویل مراجع قضایی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها