«کیلومتر14 (2)»، «پیچ تند»، «ایران بیست سال بعد»، «جزر و مد (1)»، «آفتابنشین‌ها»، «جزر و مد(2)»، «یازده دقیقه و سی ثانیه»، «سیزدهمین سلحشور»، «راز یک پروانه»، «نوماد جنگجو»، «جسی جیمز» ، «آلاتریس» ، «شهربیدار»، «نسیم شمال، باد جنوب» و«قیام» عنوان فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی شبکه‌های سیما درایام رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15خرداد است.
کد خبر: ۲۵۶۸۵۸

شبکه یک

به گزارش روابط عمومی‌سیما، فیلم تلویزیونی «کیلومتر14 (2)» به کارگردانی آرش قادری و تهیه‌کنندگی بهادر اسدی پنجشنبه 14 خرداد ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: داوود که یک سال پیش با اصغر آرپی‌جی جانباز دفاع ‌مقدس در مرقد امام(ره) آشنا شده بود و تحت تأثیر رفتار و منش اصغر، از کار خلاف دست کشیده بود، اینک رابطه‌ای دوستانه با اصغر پیدا کرده است.

فیلم تلویزیونی «پیچ تند» پنجشنبه 14 خرداد ساعت 15/22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.داستان در مورد زن و شوهری جوان است که ازنظر خودشان به ته خط زندگی رسیده‌اند، در جاده شمال دچار سانحه تصادف می‌شوند و خانواده‌ای روستایی به یاری آنها می‌آیند.

فیلم تلویزیونی «ایران بیست سال بعد» به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط‌احمدی جمعه 15 خرداد ساعت 16 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: شیرین که خیال می‌کند بیست سال پیش، شریک پدرش حق و حقوق شراکت او را ضایع کرده است، در پی احقاق حقوق با شریک پدر برخورد می‌کند.

شبکه دو

فیلم سینمایی «جزر و مد 1» پنجشنبه 14خرداد ساعت 30/17 از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.

داستان در مورد فرانکو، جوانی از خانواده بسیار مرفه و اشرافی ایتالیا به نام خانواده مایرونی است. وی به همراه مادربزرگش مارکوئیز مایرونی زندگی می‌کند.

فیلم سینمایی «آفتاب نشین‌ها» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده پنجشنبه 14 خرداد ساعت 30/23 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

عمادالملک صدری، فئودال متنفذ، زمین‌های روستاییان را به زور تصاحب می‌کند. کشاورزی به نام سید حسینی‌نژاد از دست فئودال به مقام‌های مسوول شکایت می‌کند، اما هر بار تحقیر و حبس می‌شود.

فیلم سینمایی « جزر و مد 2» جمعه 15 خرداد ساعت 30 /17 ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.

در ادامه قسمت اول، در اثر این تحریکات، فرانکو مورد بازجویی قرار گرفته و در نهایت دو نفر از دوستانش اعدام می‌شوند. خود او نیز بخاطر مادربزرگش، مورد بخشش قرار می‌گیرد.

شبکه سه

شبکه سه سیما صبح پنجشنبه 14خرداد ساعت 11 تکرارفیلم سینمایی «یازده دقیقه وسی ثانیه» به تهیه کنندگی وکارگردانی بهروز افخمی‌را پخش می‌کند.

روز سی‌ویکم شهریور سال 1359 فرودگاه مهرآباد بمباران شد. این روز در ذهن اغلب مردم ایران روز آغاز جنگ ایران و عراق محسوب می‌شود. از بعد از ظهر 31 شهریور با انتشارخبر بمباران فرودگاه حالتی از وحشت و خشم و انتظار مردم تهران و ایران را فراگرفت.

فیلم سینمایی «سیزدهمین سلحشور» پنجشنبه 14خرداد ساعت 45/20 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

داستان در حدود سال 922 میلادی می‌گذرد که در آن زمان احمدبن فضلان در عشقی ناروا گرفتار آمده و توسط حاکم، به سرزمین‌های اقوام وحشی شمالی تبعید می‌شود.

فیلم سینمایی «راز یک پروانه» به کارگردانی مهدی ودادی و تهیه‌کنندگی مجید مظفری جمعه 15 خرداد ساعت 11 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

پروانه، پزشکی جوان است که یک روز قبل از آزادی پدرش از زندان ستمشاهی، متولد شده است.

اثری از پدر نیست، این شائبه وجود دارد که او به همرزمانش خیانت کرده است.

فیلم سینمایی «نوماد جنگجو» جمعه 15 خرداد ساعت 30/23 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

درگیری قزاق‌ها و جونگارها به پایان می‌رسد، ناگهان از طرف جونگارها خبر می‌رسد فرزندی متولد می‌شود که می‌تواند رهبری اقوام جدا افتاده قزاق‌ها را به عهده بگیرد.

فیلم سینمایی«جسی جیمز » پنجشنبه 14خرداد ساعت 45/ 15 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

راهزن معروف، دنیای تبهکاری را رها کرده، اما گذشته‌اش اورا رها نمی‌کند تا آن‌که یکی از همکاران او جسی جیمز را می‌کشد.

فیلم سینمایی «آلاتریس» ساخته آگوستین دیاز جمعه 15خرداد ساعت 30/20 در قالب برنامه «سینما 4» پخش می‌شود.

در قرن هفدهم، اسپانیا بزرگ‌ترین امپراطوری جهان است و فیلیپ چهارم پادشاه این سرزمین با اقتدار در حال فرمانروایی قلمرو خویش است و در این دنیا وظیفه صدراعظم او دوک الیوراس در اداره سرزمین‌ها از اروپا تا فیلیپین و قسمت‌هایی از آمریکا و آفریقا بسیارسنگین است.

شبکه تهران

فیلم تلویزیونی «شهر بیدار» جمعه 15خرداد ساعت20/14 از شبکه تهران روی‌ آنتن می‌رود.

داستان این تله فیلم درباره مسعود جوانی 30 ساله و فیلمساز است که پدرش عطا از مبارزان فعال زمان انقلاب و رزمندگان دفاع مقدس است.

فیلم تلویزیونی «نسیم شمال، باد جنوب» به کارگردانی مهدی عسگرپور40 دقیقه بامداد روز جمعه ازشبکه تهران روی آنتن می‌رود.

درخلاصه داستان فیلم آمده: روح الله پسر مش‌رحیم در روستایی زندگی می‌کند. او از کودکی آرزوی دیدار امام خمینی(ره) را داشته است. وی به همراه کمال اعلامیه‌های امام (ره) را در روستا پخش می‌کند.

فیلم سینمایی «قیام» با بازی امیرخان، رانی ماکرجی و توبی استفانو کارگردانی کتان مهتا جمعه 15 خرداد ساعت 20/14 از شبکه تهران پخش می‌شود.

در سال 1857، هندوستان همچنان زیرسلطه انگلستان و کمپانی هند شرقی که یک کمپانی سوداگری‌ است قرار دارد. کمپانی، هندی‌ها را مجبور به کاشت خشخاش در اراضی خود می‌کند، ولی دولت چین با کاشت خشخاش توسط هندی‌ها مخالف است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها