سعید محمدپور ملی پوش دسته 85 کیلوگرم تیم ایران عصر شنبه یک مدال نقره و دو مدال برنز در رقابت های نوجوانان جهان برای کشورمان بدست آورد.
کد خبر: ۲۵۴۷۴۹

به گزارش ایرنا ، در این دوره از مسابقه ها که در شهر چیانگ مای تایلند برگزار می شود ، محمد پور عصر امروز با ثبت رکورد 316 (142 کیلوگرم در حرکت یک ضرب و 174 کیلوگرم در حرکت دو ضرب) سه مدال را برای تیم ایران به ارمغان آورد.

در حرکت یک ضرب ، محمدپور ابتدا وزنه های 138 و 142 کیلوگرم را بالای سر برد اما ، موفق به مهار وزنه 148 کیلوگرم نشد و به مدال نقره این حرکت قناعت کرد.

در این حرکت ، «براسانوف» از قزاقستان با رکورد 150 کیلوگرم گردن آویز طلا شد و «گوگی چاف» روس با 140 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

محمدپور در حرکت دوضرب ابتدا وزنه های 168 و 174 کیلوگرم را مهار کرد اما در بالا بردن وزنه 176 کیلوگرم ناموفق عمل کرد.

در این حرکت ، «براسانوف» از قزاقستان با رکورد 178 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و «الکساندر زایچیکوف» دیگر هموطنش با رکورد 176 کیلوگرم به مدال نقره رسید.

در مجموع حرکات این وزن، براسانوف از قزاقستان با رکورد 328 کیلوگرم گردن آویز طلا شد و «زایچیکوف» از قزاقستان به دلیل وزن کمتر نسبت به محمدپور به مدال نقره دست یافت.

در گروه نخست این وزن ، وزنه بردارانی از آذربایجان ، مصر (دونفر) ، کره جنوبی ، کلمبیا ، چین ، قزاقستان ، اوکراین و ارممنستان حضور داشتند.

«امین زارعی» ملی پوش دسته 77 کیلوگرم ایران جمعه شب با مهار 130 کیلوگرم به مدال برنز یکضرب رقابت های نوجوانان جهان دست یافته بود.

در ادامه این مسابقه ها، چهار وزنه بردار ایرانی فردا (یکشنبه) در دسته های 94 و به اضافه 94 کیلوگرم به مصاف حریفان خو می روند.

نخستین دوره رقابت های وزنه برداری نوجوانان جهان با حضور 49 کشور دردو بخش پسران و دختران در شهر چیانگ مای تایلند برگزار می شود.

بر اساس اعلام فدراسیون بین المللی وزنه برداری ، تیم های اول تا نهم این مسابقه ها دو سهمیه و تیم های دهم تا شانزدهم یک سهمیه بازی های المپیک نوجوانان 2010 سنگاپور را بدست می آورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها