رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی دیروز مجلس با بیان این که جمهوری اسلامی ایران از پایگاه و جایگاه محکمی در جهان برخوردار است ، گفت : دولتمردان کشور ما باید مراقب باشند و حساب شده
کد خبر: ۲۴۳۹۴
حرکت کنند تا بهانه ای دست دشمنان ندهند. کروبی با تشکر و قدردانی از پیام جامع و ارزشمند رئیس جمهور کشورمان به مناسبت دوم و سوم خرداد، از موضعگیری صریح ، شفاف و قاطع رئیس جمهور و وفاداری وی به آرمانهای امام (ره) و انقلاب و پیمانی که با مردم بسته است ، تجلیل کرد. رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که هر فکر و حرکتی ناکامی هایی هم دارد، خاطرنشان کرد: اصلاحات در چارچوب قانون اساسی و آرمانهای حضرت امام «ره» و بنابر آرای مردم ادامه دارد. رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که اصلاحات بدون دخالت بیگانگان ادامه دارد، افزود: ما اصلاحات امریکایی نمی خواهیم . امریکا چهره خشن خود را در فلسطین ، عراق و در سرزمین های دیگر نشان داد. او گفت : اصلاحات متکی بر آرمان ها و ارزشهای ملی و اسلامی و خواست این ملت ، ارزشمند است و ما خواهان این گونه اصلاحات هستیم . کروبی اصلاحات مورد نظر را اصلاحاتی دانست که سالها مردم برای آن مبارزه کردند تا رژیم شاه که با دلارهای امریکا روی کار آمده بود، سرنگون شود و در راه آن دهها شهید قبل از پیروزی انقلاب تقدیم شد.

مصوبات دیروز مجلس

در جلسه علنی دیروز مجلس لایحه میزان دیه اقلیت های دینی با اصرار مجلس بر مصوبه قبلی خود به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع و بررسی شور دوم طرح اصلاح قانون تشکیل سازمان نظام پزشکی آغاز شد. در این جلسه همچنین دو فوریت طرح تفسیر ماده 71 قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375 به تصویب نمایندگان رسید. در جلسه علنی دیروز مجلس طرح یک فوریتی اصلاح مواد 192 ، 193 و 195 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی مطرح شد و پس از بحث و بیان دیدگاه های مخالف و موافق ، کلیات آن به تصویب نرسید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها