حق با شماست

پرونده مفقود شده در بیمه‌

گلشنی: از شهرداری تقاضا دارم نام محله «خاک‌سفید» را تغییر دهد؛ چرا که این نام یادآور خاطرات تلخ و وفور مواد مخدر در این منطقه است.
کد خبر: ۲۰۹۹۱۸
یک شهروند  از  شهرکرد: آب شرب خیابان مولوی شرقی در اکثر مواقع قطع است و وقتی به اداره آبفای این شهرستان اعتراض می‌کنیم، مسوولان آنجا سکوت می‌کنند.

امضا محفوظ: پس از 5 ماه مرخصی زایمان و بازگشت به کار، برای دریافت حقوق خود به شعبه شمیران سازمان تامین اجتماعی مراجعه کردم که در آنجا متوجه شدم پرونده 7 سال خدمتم در اتاق بایگانی همان شعبه مفقود شده است. پس از کلی دوندگی سرانجام به من گفته شد برای تسریع در کارهایم بهتر است با مسوولان بایگانی این شعبه همکاری و به آنها در پیدا کردن پرونده‌ام کمک کنم، که البته این کار را هم کردم، ولی باز هم از پرونده خبری نشد، حال از مسوولان سازمان تامین اجتماعی درخواست دارم تا نسبت به حل مشکل من و امثال من  که تعدادشان نیز کم نیست  تدبیری بیندیشند تا بیمه‌شدگان این سازمان کمتر در سرگردانی و بلاتکلیفی به‌سر‌ببرند.

خدایی: خرابی آسفالت بزرگراه بابایی روی پل بزرگراه امام علی (ع)‌ باعث شده است صبح‌ها ترافیک سنگینی در این منطقه به وجود آید. از شهرداری منطقه درخواست رسیدگی داریم.

یک فرهنگی از یزد: هنوز یارانه‌های غیرانتفاعی، بن‌های نقدی، اضافه‌کاری و دیگر مطالبات فرهنگیان پرداخت نشده. گویا امسال آموزش و پرورش سنگ تمام گذاشته است.

مرادی: 12 مرداد امسال مبلغ 17 میلیون و 40 هزار تومان برای خرید خودرو به حساب شرکت... واریز کردم و قرار بود 50 روزه خودرو را تحویل بگیرم؛ ولی اکنون بیش از 70 روز می‌گذرد و بازرسی شرکت خودروساز نیز پاسخگو نیست. چرا این شرکت به تعهدات خود عمل نمی‌کند؟!

فرجود از بهشهر: بهتر بود به جای وام کلانی که برای تک‌تک نمایندگان مجلس اختصاص یافته است، فکری به حال مشکلات کارمندان و کارگران می‌شد.

حسینی از اهواز: اخیرا خیابان‌های این شهر مملو از متکدیان پاکستانی و بنگلادشی شده است؛ مگر مهمانان ناخوانده افغانی و عراقی کم بودند که این عزیزان نیز به جمعیت کشورمان افزوده شدند؟!

دادخواه از کرج: شهرک ناز کرج هیچ‌گونه امکانات رفاهی ندارد.

منتظری از تهران: مسیر اتوبوس‌های شرکت واحد، خط سوهانک  اختیاریه به نوبنیاد تغییر یافته است که بسیاری از ساکنان این محله‌ها با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌اند. از این شرکت درخواست برگشت مسیر اتوبوس‌ها به حالت قبل را دارم.

 مهدی جودکی: نیمه شعبان امسال ازدواج کردم، ولی متاسفانه از دریافت تسهیلات 4 میلیونی ازدواج محروم مانده‌ام. کاش شرط پرداخت تسهیلات ازدواج، به جای محاسبه شدن از عیدسعید فطر، به زمانی موکول می‌شد تا تمام جوانان تازه ازدواج کرده، بتوانند از این شرایط مساعد برخوردار شوند.

شریفی: 2 ماه پیش در برنامه مجله المپیک شبکه2 برنده نیم سکه بهار آزادی شدم، ولی تاکنون این جایزه به دستم نرسیده است.

اکبری از عجبشیر: مدتی است رادیو ایران در این شهرستان دریافت نمی‌شود. از مسوولان صدا درخواست رسیدگی به این مشکل را دارم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها