کاراته ایران قهرمان آسیا شد

تیم ملی کاراته جوانان و امید ایران با کسب 8 نشان طلا ، 2 نقره و 7 برنز مقتدرانه قهرمان مردان آسیا شد.
کد خبر: ۱۹۸۴۰۷

به گزارش ایسنا ، نهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا از روز پنج‌شنبه هفتم شهریور در شهر «کوتاکینا بالو» مالزی آغاز شد که در روز نخست و در رقابت‌های کاتای انفرادی و تیمی، مهران قربان‌علیپور و فرید حقیقی، به دو مدال برنز کاتای انفرادی جوان و امید دست یافتند. همچنین کاتای تیمی امید نیز با ترکیب علی مردانی، مسیح چیت‌ساز و میثم دهقانی یک مدال نقره کسب کرد.

در دومین روز این رقابت‌ها و در بخش مسابقات کومیته انفرادی جوانان، تیم ایران موفق به کسب سه نشان طلا و سه برنز شد. محمد قاسمی (55-کیلوگرم)، سامان حیدری (75+کیلوگرم) و مجتبی شکوهی (60-کیلوگرم) سه مدال طلا و مرتضی شفاهی (65-کیلوگرم)، بهمن عسگری (70-کیلوگرم) و رامین خامه‌چی (75-کیلوگرم) سه مدال‌آور برنزی جوانان ایران بودند.

سرانجام در روز پایانی این رقابت‌ها و در بخش مسابقات کومیته انفرادی امید ، چهار مدال طلا، یک نقره و دو برنز کسب شد.


علی اجدادی (60-کیلوگرم)، سعید حسنی‌پور(70-کیلوگرم)، فرزاد عباس‌زاده (75-کیلوگرم) و ذبیح‌الله پورشیب (80+کیلوگرم) چهار مدال طلای امیدها را کسب کردند؛ میلاد یاری (80- کیلوگرم) به مدال نقره رسید و محمد کیشانی (65-کیلوگرم) به همراه وحید حسنی‌پور(55- کیلوگرم) دو مدال برنزکومیته انفرادی امیدها را بدست آوردند.

در بخش مسابقات کومیته تیمی امید نیز تیم ایران موفق به کسب مدال طلا وعنوان قهرمانی این دوره از مسابقات در رده مردان شد.

براساس این گزارش ، بالاترین تعداد مدال‌های طلای کسب شده کاراته جوانان و امید ایران در آسیا شش مدال و در مسابقات 2005 ماکائو حاصل شده بود. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها