دیدار افتتاحیه ورزشگاه علی دایی اردبیل

تیم ملی‌فوتبال ایران 6-سایپا صفر

تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری برتر برابر نماینده ایران در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به یک پیروزی پرگل دست یافت. علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای هر نیمه از این دیدار یک ترکیب متفاوت را به میدان فرستاد که در هر نیمه سه بار موفق به باز کردن دروازه تیم سایپا شدند.
کد خبر: ۱۷۶۹۴۹

 به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال کشورمان و تیم باشگاهی سایپا عصر امروز به مناسبت افتتاح ورزشگاه 20 هزار نفری علی دایی در اردبیل به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان علی دایی موفق شدند تیم پیشین سرمربی خود را با نتیجه 6 بر صفر شکست دهند.

علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای هر نیمه از این دیدار یک ترکیب متفاوت را به میدان فرستاد که در هر نیمه سه بار موفق به باز کردن دروازه تیم سایپا شدند.

گلهای تیم کشورمان را در نیمه اول محسن خلیلی در دقایق 15 و 45 و غلامرضا رضایی در دقیقه 20 به ثمر رساند. در نیمه دوم هم غلامرضا عنایتی در دقیقه 68 ، ستار زارع در دقیقه 75 و هادی اصغری در دقیقه 80 برای تیم ملی فوتبال کشورمان گلزنی کردند تا این تیم قبل از دیدار با زامبیا یک تمرین خوب برای گلزنی را پشت سربگذارد.

تیم ملی فوتبال کشورمان روز یکشنبه در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال زامبیا خواهد بود و روز 13 خردادماه در همین ورزشگاه و در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی میزبان تیم ملی فوتبال امارات خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها