پیکرهای پاک 8شهید دفاع مقدس دیروز در اهواز تشییع و در صحن آرامگاه علی بن مهزیار اهوازی به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۱۵۷۹۳۸

 به گزارش ایسنا، آیت الله سیدعلی شفیعی ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ، در مراسم خاکسپاری پیکرهای پاک شهدای گمنام اظهار کرد: شهدا زنده اند و هرگز به آنها مرده نگویید.وی افزود: به این مراسم آمده ایم که بگوییم رهرو شهدا هستیم و با آنها تجدید بیعت کنیم . با ادامه دادن راه شهدا به دنیا می فهمانیم که پرونده شهدا بسته نشده است و همان گونه که امروز به دور این شهیدان دفاع مقدس حلقه زده ایم ، اگر در کربلا حاضر بودیم به دور شهیدان عاشورا حلقه می زدیم .

آیت الله شفیعی خاطرنشان کرد: امروز صحنه دیگری از صحنه های نبرد حق علیه باطل بود. سال های گذشته در هر هفته پیکر شهدای دفاع مقدس را تشییع می کردیم ؛ ولی مدتی بود که تشییع شهدای دفاع مقدس را نداشتیم .

استقبال مردم از این شهدای گمنام نشان داد که دلشان برای شهدا می تپد و با شور و علاقه در تشییع آنها شرکت می کنند.وی خطاب به تشییع کنندگان گفت : اعتقاد قلبی شما به واقعیت جنگ تحمیلی ، دفاع مقدس را رقم زد. امروز سخنان امام راحل دوباره یادآوری شد که بزرگداشت شهدا کمتر از به شهادت رسیدن نیست .

این شهیدان گمنام مربوط به عملیات های کربلای 5و 8، والفجر 4، رمضان ، محرم ، عاشورا، خیبر و تک دشمن در منطقه زبیدات هستند که اخیرا در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور توسط گروه تفحص ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها