مهدی هاشمی ، بازیگر نام آشنای سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها مشغول بازی در یک سریال تازه است.
کد خبر: ۱۵۴۱۳۱

مهدی هاشمی که بزودی سریال «روزگار قریب» به کارگردانی کیانوش عیاری و با بازی او از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد، این بار در نقش سرگرد ثنایی در یک اثر معمایی به ایفای نقش خواهد پرداخت. این سریال که «کارآگاهان» نام دارد، از سوی حمید لبخنده ، کارگردان آثاری چون «در قلب من» و «در پناه تو» ساخته خواهد شد.
فیلمنامه این اثر از سوی مسعود بهبهانی نیا، نویسنده سریال پرمخاطب «نرگس» به نگارش درآمده است و به جز مهدی هاشمی ، بازیگران دیگری چون اکبر زنجانپور، رضا خندان ، کامران تفتی ، زهره فکور صبور و شهروز ابراهیمی به ایفای نقش می پردازند.
این سریال داستانی امروزی را روایت خواهد کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی به سرپرستی سرگرد ثنایی ، ماموریت رسیدگی عاجل به پرونده های جرایم را در دستور کار دارند. گره گشایی از معماهای پیچیده جرایم و کشف سرنخ های مهم برای دستگیری مجرمان در کنار آموزش های علمی ضمن خدمت کارآگاهان جوان از وظایف مهم سرگرد و دستیارانش است.
مجموعه «کارآگاهان» در هر قسمت یک پرونده را که براساس واقعیت شکل گرفته ، دستمایه داستان خود قرار می دهد.
سریال «کارآگاهان» در 18 قسمت 45 دقیقه ای از سوی ایرج محمدی و مهران مهام ، تهیه کنندگان آثار موفقی چون «خانه به دوش »، «ترش و شیرین» و «متهم گریخت» (رضا عطاران) در گروه فیلم و سریال شبکه 3 سیما و با مشارکت نیروی انتظامی (ناجی هنر) تهیه خواهد شد.
در ساخت این سریال تلویزیونی ، افشین احمدی (تصویربردار)، مرتضی اصلان زاده (صدابردار)، رضا ترابی (طراح صحنه و لباس)، مهری شیرازی (طراح گریم)، اصلان مرتضایی (مدیر تولید)، فرزاد رحمانی (برنامه ریز)، علی هاشمی (دستیار اول کارگردان)، شکوفه هاشمیان (عکاس) و سرهنگ عبدالله قاسمی (کارشناس و مشاوره انتظامی) همکاری می کنند.
کار تصویربرداری این سریال هم اکنون در لوکیشن هایی در تهران ادامه دارد و بنابر پیش بینی ها حدود 6 ماه به طول خواهد انجامید.
در هر قسمت این سریال بجز بازیگران اصلی ، تعدادی بازیگر مهمان نیز حضور خواهند داشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها