برقراری پرواز مستقیم قشم به جده برای دومین سال پیاپی

مدیرکل فرودگاه بین المللی قشم از آمادگی مجموعه فرودگاه برای انجام پروازهای حجاج و اعزام زائران خانه خدا به سرزمین وحی برای دومین سال پیاپی خبر داد.
مدیرکل فرودگاه بین المللی قشم از آمادگی مجموعه فرودگاه برای انجام پروازهای حجاج و اعزام زائران خانه خدا به سرزمین وحی برای دومین سال پیاپی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۸۹۶۸
هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل فرودگاه بین المللی قشم از آمادگی مجموعه فرودگاه برای انجام پروازهای حجاج و اعزام زائران خانه خدا به سرزمین وحی برای دومین سال پیاپی خبر داد.

 ناصر رجبی با بیان این مطلب ، افزود : امسال برای دومین سال پیاپی اعزام زائران خانه خدا به صورت مستقیم از فرودگاه بین المللی قشم انجام می‌شود و سه کاروان از قشم عازم آیین حج خواهند شد.

رجبی ادامه داد : با جلسات برگزار شده تمهیدات لازم برای انجام هر چه بهتر این مراسم معنوی در نظر گرفته شده و مجموعه همکاران در فرودگاه تمام توان خود را برای هرچه بهتر برگزار نمودن عملیات اعزام و بازگشت زائران خانه در فرودگاه بین‌المللی قشم به کار خواهند گرفت.

به گفته وی زمان اعزام زائران خانه خدا از فرودگاه بین‌المللی قشم ۱۵ خرداد ماه بوده و بر اساس برنامه ریزی انجام شده زائران خانه خدا با دو پرواز مستقیم توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر عازم سرزمین وحی می‌شوند.

مدیرکل فرودگاه بین المللی قشم در پایان با اشاره به دستور و تاکیدهای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نسبت به ارایه بهترین خدمات به زائران خانه خدا و رفع مشکلات احتمالی در این زمینه، خاطرنشان کرد : امیدواریم با تلاش و همت تمامی عوامل اجرایی فرودگاه و با یاری خداوند بتوانیم به بهترین شکل میزبان شایسته ای برای زائران خانه خدا باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها