برخی از نرم‌افزار‌های کاربردی اندرویدی را در ادامه بخوانید.
برخی از نرم‌افزار‌های کاربردی اندرویدی را در ادامه بخوانید.
کد خبر: ۱۴۰۹۸۳۲

کیبورد Chrooma
امتیاز:‌ ۳٫۴
اگر از کیبورد پیش‌فرض گوشی خود خسته شده‌اید و دوست دارید به محیط تایپ، رنگ و انرژی بیشتری اضافه کنید،Chrooma Keyboard گزینه بسیار مناسبی است. این کیبورد سبک و در عین حال شامل قابلیت‌ها و ویژگی‌های بسیاری از جمله پشتیبانی از مجموعه ایموجی‌های اندروید و آی‌اواس است. هوش مصنوعی بسیار قدرتمند این کیبورد پیش‌‎بینی متنی بهتری از کیبوردهای پیش‌فرض ارائه می‌دهد.

تقویم Calendar Widget by Home
امتیاز:‌ ۳٫۷
Calendar Widget by Home Agenda که در فهرست بهترین نرم‌افزار‌های اندروید ۲۰۱۸ قرار گرفته بود، ویجت تقویم حرفه‌ای با امکانات بسیار است که ظاهری بسیار چشم‌نواز و مینی‌مال دارد. به کمک این ویجت می‌توانید تم سفارشی خود را طراحی کنید یا یکی از تم‌های به اشتراک گذاشته‌شده توسط کاربران دیگر را دانلود کنید.
این ویجت شامل قابلیت‌های بسیاری مانند نمایش رویدادها، نمایش دمای هوا و... است.

ساخت والپیپر متحرک KLWP
امتیاز:‌ ۴٫۳
به کمک نرم‌افزار ساخت والپیپر متحرک Kustom می‌توانید لانچر اندروید خود را منحصربه‌فرد کنید. این نرم‌افزار یکی از بهترین ابزارها برای ساخت والپیپر متحرک است و ویرایشگر آن به شما امکان می‌دهد هر طرحی که دوست داشتید و هر داده‌ای که نیاز داشتید، به همراه تصاویر متحرک طراحی کنید. این نرم‌افزار کاری مشابه ابزار سفارشی‌‎سازی دسکتاپ ویندوزی Rainmeter و Conky روی اندروید انجام می‌دهد. با استفاده از Kustom می‌توانید ساعت‌های سفارشی دیجیتال و آنالوگ و... در گوشی خود نمایش بدهید.

مجموعه آیکون سفید Whicons
امتیاز:‌ ۴٫۵
Whicons مخصوص افرادی است که دوست دارند ظاهر رابط کاربری دستگاه اندرویدی خود را با آیکون‌های سفید رنگ تغییر دهند. برای استفاده از مجموعه ۵۰۰۰ آیکونی این نرم‌افزار نیاز به لانچر دارید. این نرم‌افزار همچنین شامل والپیپرهای زیبا و آیکون دینامیک تقویم است که همواره تاریخ درست را نشان می‌دهد.

لانچر Microsoft Launcher
امتیاز:‌ ۴٫۶
اگر می‌خواهید کنترل کاملی روی دستگاه اندرویدی خود داشته باشید و رابط کاربری آن را متناسب با سلیقه و نیازهای خود، سفارشی‌سازی کنید، لانچر Microsoft یکی از بهترین گزینه‌ها برای این منظور است. به کمک این لانچر می‌توانید آیکون‌ها را تغییر دهید، از تصاویر پس‌زمینه زیبا استفاده کنید، از تم تاریک اختصاصی Microsoft لذت ببرید یا مخاطبان مهم خود را روی صفحه نمایش پین کنید. یکی از قابلیت‌های مهم این لانچر تعامل فعال بین کامپیوتر و دستگاه‌های اندرویدی است. لانچر Microsoft همچنین ورود به حساب مایکروسافت برای دسترسی به تقویم کاری، اسناد و فعالیت‌های اخیر را ممکن می‌کند.

گزارش آلودگی هوا AirMatters
امتیاز:‌ ۴.۳
یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های گزارش آلودگی هوا برای گوشی‌های هوشمند، ‌AirMatters است. این نرم‌افزار قدرتمند امکاناتی مثل ردیابی آسان و بصری شاخص آلودگی هوا را ارائه می‌دهد. این ابزار بسیاری از اصول اولیه IQAir را دارد که ازجمله می‌توان به امکان بررسی AQI کلی و همچنین ارائه گزارش‌های عمیق‌تر اشاره کرد. بسته به میزان داده‌های ارائه شده برای محل زندگی شما، ممکن است بتوان عوامل مرتبط با آلرژی را نیز در AirMatters بررسی کرد. به‌عنوان مثال، سطوح توس، گرده، علف، ماگ وورت و ابروسیا تنها برخی از مواردی هستند که در مناطق خاصی کنترل می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها