معرفی نرم‌‌افزارهای کاربردی اندرویدی۲۰۲۳ را در ادامه بخوانید.
معرفی نرم‌‌افزارهای کاربردی اندرویدی۲۰۲۳ را در ادامه بخوانید.
کد خبر: ۱۴۰۶۹۶۴

Grammarly
املای صحیح کلمات
امتیاز:‌ ۴٫۲
اگر هنگام تایپ انگلیسی دیکته صحیح کلمات را فراموش می‌کنید یا حواستان نیست فعل و فاعل را با هم مطابقت بدهید یا نمی‌دانید شکل گذشته‌ فعلی که نوشتید درست است یا خیر و در عین حال از قابلیت تصحیح خودکار کیبورد پیش‌فرض گوشی یا تبلت اندرویدی خود دل خوشی ندارید، Grammarly جایگزین بسیار مناسبی است. با Grammarly احتمالا از قبل در محیط مرورگر خود آشنایی دارید؛ حالا می‌توانید این قابلیت را به گوشی موبایل و تبلت خود بیاورید.

Zoho Vault
مدیریت رمز عبور
امتیاز:‌ ۴٫۲
Zoho Vault یکی از ابزارهای موجود در طیف گسترده اپلیکیشن‌های بهره‌وری Zoho و دارای یک نسخه رایگان است. در صورت استفاده از آن به امکاناتی از قبیل ذخیره نامحدود رمز عبور، دسترسی راحت از رایانه و گوشی هوشمند، احراز هویت دومرحله‌ای، تولیدکننده گذرواژه و ویژگی‌های قابل ‌توجه دیگری دسترسی خواهید داشت. این اپلیکیشن دارای نسخه پولی است. طرح پولی Zoho که از ۱ دلار در ماه برای هر کاربر شروع می‌شود، گزینه‌های تجاری مانند اشتراک گذرواژه و هشدار انقضا ارائه می‌دهد.

Microsoft Lens
اپلیکیشن اسکن پی‌دی‌اف
امتیاز:‌ ۴٫۸
Microsoft Lens یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید موجود در گوگل پلی برای اسکن فایل‌ها است. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید تصاویر را به PDF، ورد، پاورپوینت یا حتی فایل اکسل تبدیل کنید؛ متون دستنویس یا پرینت ‍شده را به فایل دیجیتال برگردانید و در OneNote، OneDrive یا دستگاه خود ذخیره کنید. حتی می‌توانید تصاویر گالری دستگاه خود را به فایل دیجیتال و قابل ویرایش تبدیل کنید.از دیگر موارد قابل اسکن توسط Microsoft Lens می‌توان به یادداشت‌ها، رسیدها و مطالب نوشته‌شده روی وایت‌برد اشاره کرد.

IFTTT
اپلیکیشن خودکارسازی
امتیاز:‌ ۳٫۸
اپلیکیشن IFTTT‌(مخفف If This Then That به ‌معنی اگر این سپس آن) به کاربران امکان می‌دهد زنجیره‌ای از عبارات شرطی ایجاد کنند که در اثر تغییراتی که در سرویس‌های تحت وب مانند اینستاگرام، فیسبوک، جی‌میل، تلگرام، پینترست و... می‌افتد، اجرا می‌شود. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید بسیاری از کارهای تحت وب خود را به‌طور خودکار و با استفاده از این عبارات شرطی که به‌راحتی قابل ایجاد است، انجام بدهید. می‌توانید دستور جدیدی در این اپلیکیشن ایجاد کنید یا از دستورها ساخته‌شده توسط کاربران دیگر استفاده کنید تا برای مثال، اگر توییتی با هشتگ خاصی ارسال کردید، پیامی به آدرس ایمیلی که مشخص کردید، فرستاده شود؛ یا اگر عکسی به گالری موبایل‌تان اضافه شد، به‌طور خودکار در فضای ابری ذخیره شود. یکی از دستورالعمل‌های جالبIFTTT به پیش‌بینی هواشناسی مربوط می‌شود. مثلاً اگر هوا بارانی یا برفی بود، نوتیفیکشنی به گوشی شما ارسال می‌شود؛ یا اگر دوست دارید همیشه در جریان آخرین سریال‌ها و فیلم‌های نتفلکیس قرار بگیرید، می‌توانید به کمک دستورعملIFTTT از آن باخبر شوید. استفاده از این اپلیکیشن شما را از انجام بسیاری از کارهای وقت‌گیر و تکراری نجات می‌دهد.

Google Assistant
اپلیکیشن دستیار صوتی
امتیاز:‌ ۴٫۰
اگر گوشی اندرویدی شما به‌طور پیش‌فرض به اپلیکیشن Google Assistant که همان دستیار صوتی گوگل است، مجهز نیست، نصب آن به‌شدت توصیه می‌شود. با Google Assistant می‌توانید تنها به کمک صدا و بدون نیاز به استفاده از دست، کارهای روزانه خود را انجام بدهید. بعد از نصب این اپلیکیشن رایگان و با گفتن «Hey Google»، می‌‎توانید انجام کارهای خود را به گوگل بسپارید. مثلاً می‌توانید پخش آهنگ یا ویدئوی خاصی را درخواست کنید یا از Google Assistant بخواهید به‌جای شما تماس بگیرد، پیام یا ایمیل بفرستد. اگر پشت فرمان هستید، می‌توانید با گفتن «Hey Google»، آدرس مغازه‌ها، رستوران‌ها و اطلاعات مربوط به ترافیک و مسیریابی را از این اپلیکیشن بپرسید. به کمک Google Assistant می‌توانید برنامه‌های خود را در تقویم مرتب یا برای انجام کارهای خود، زنگ هشدار یادآوری تنظیم کنید.

برنامه‌ریزی Notion
اپلیکیشن نوت‌برداری
امتیاز:‌ ۳٫۸
Notion یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید در حوزه یادداشت‌نویسی، برنامه‌ریزی و مدیریت زمان است. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید تمام امور روزانه، هفتگی و ماهانه خود را به‌صورت حرفه‌ای و به ترتیب اولویت سازماندهی و برای تک‌تک آن‌ها زمان‌بندی دقیقی مشخص کنید. بعد از تکمیل هر تسک از فهرست می‌توانید کنار آن تیک بزنید تا در پایان روز برآورد درستی از بهره‌وری خود داشته باشید.یکی از مزیت‌های Notion ایجاد شیت برنامه‌ریزی گروهی و مناسب افرادی است که می‌خواهند به‌صورت گروهی روی پروژه‌ای با هم کار کنند و در تعامل باشند. Notion در این حالت شبیه پلتفرم ترلو یا آسانا عمل می‌کند و به مدیرگروه این امکان را می‌دهد تا همکاری مؤثری بین اعضای گروه برقرار کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها