سیاوش چراغی‌پور بازیگر بیان کرد؛

با یک نقش خاص به تلویزیون می‌آیم

سیاوش چراغی پور اعلام کرد که مشغول بازی در یک سریال جدید به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده است.
کد خبر: ۱۳۳۷۰۷۸

سیاوش چراغی‌پور بازیگر پرکار و باسابقه تلویزیون با اعلام خبر به جام جم فوق اظهار داشت: سریال تازه نجف‌زاده یک کمدی است و سعی کرده با نگاهی به اتفاقات مبتلا به جامعه، داستان‌پردازی کند.

وی ادامه داد: در این سریال نقش یک آدم خاص را بازی می‌کنم و به نظرم با بسیاری از نقش‌هایی که تابحال از من دیده‌اید، متفاوت است و همین مساله نوید آن را می‌دهد که با کاری تازه مواجه خواهیم شد.

این هنرمند درباره ارتباطش با تلویزیون بیان داشت: در اوقات فراغت، زمانم را به گونه‌ای تنظیم می‌کنم که بتوانم برنامه‌های مختلف تلویزیون را ببینم و سعی می‌کنم خودم را محدود به یک گونه نکنم و انواع محتواهای تلویزیونی را ببینم.

بازیگر "بچه مهندس" افزود: گاهی یک برنامه یا سریالی که انتظارش را ندارید و مثلا از شبکه استانی پخش می‌شود می‌تواند مورد توجه واقع شود و برای همین در تلویزیون دیدن، خودم را محدود نمی‌کنم و انواع کارها را پیگیری می‌کنم.

چراغی‌پور درباره تنوع بازی‌های تلویزیونی‌اش گفت: تنوع ناشی از قبول پیشنهاد، بعد از خواندن فیلمنامه است. همین چند وقت پیش سریال "کلبه‌ای در مه" را در تلویزیون داشتم و در نقش یک دکتر نابینا بازی کردم؛ نقشی که با وقوع در شمال کشور هم برای خودم و هم برای بینندگان جذابیت داشت. پیشتر هم فصل آخر "بچه مهندس" را داشتم که آن هم به نوبه خود مورد توجه قرار گرفت.

وی تاکید کرد: سعی می‌کنم از بازی در هر کار خوبی استقبال کنم و برای همین در این مدت اخیر در چند فیلم کوتاه از چند کارگردان جوان مستعد و با قریحه بازی کردم که فیلم های خوبی هستند چون ایده‌های نابی پشت تولیدشان بوده است.

این بازیگر تصریح کرد: بازیگری مقوله‌ای جذاب است اگر از قید و بندها دربیاریم و چه در تلویزیون چه در سینما و چه در حتی یک فیلم کوتاه، کیفیتی بالا از کارمان ارائه دهیم.

حامد مظفری/جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها