معمای مرگ مرموز دختر 7 ساله فاش شد

آیلار خودکشی کرده است!

مرگ مشکوک زن جوان در بیمارستان و شکایت خانواده‌اش از داماد، باعث دستگیری شوهر او شد. خانواده این زن مدعی هستند دخترشان به قتل رسیده است.
کد خبر: ۱۳۳۵۰۴۷

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، پیش از ظهر یکشنبه یکی از ماموران کلانتری انقلاب به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تلفنی اطلاع داد زن جوانی در بیمارستان فوت کرده و مرگ او مشکوک است.

بررسی‌ها نشان داد شوهر این زن وی را عصر روز شنبه از شهرستان دماوند به این بیمارستان در تهران منتقل کرده، اما روز بعدفوت کرده است. آثار کبودی و ضرب و جرح‌های زیادی روی بدن این زن دیده می‌شد.

علاوه‌بر آن، برادر زن فوت‌شده بابت مرگ مشکوک خواهرش از داماد خانواده شکایت داشت و به پلیس گفت: «دامادمان با خواهرم ارتباط خوبی نداشت. این مرد، مخفیانه با زن دیگری ازدواج کرده و برای خواهرم هوو آورده بود. خواهرم از آن موقع یک روز خوش در زندگی‌اش ندید.»

در این مرحله ماموران از شوهر زن فوت‌ شده تحقیق کردند که وی در جریان تحقیقات گفت: «من و همسرم 9 سال قبل ازدواج کرده و در شهرستان دماوند زندگی می‌کردیم. ارتباط‌مان با هم خوب بود. اختلاف و درگیری آنچنانی با هم نداشتیم. آن روز بیرون از خانه بودم، وقتی بازگشتم، با صحنه عجیبی رو به رو شدم. همسرم کنج اتاق افتاده بود و به‌سختی نفس می‌کشید، می‌گفت که حالش بد شده و چند عدد قرص خورده است. او را به بیمارستان شهرستان دماوند بردم، اما وخامت حال همسرم باعث شد که او را از طریق اورژانس هوایی به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل کنیم. آثار کبودی هم مربوط به درگیری او با عموهایش است.»

بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: «تحقیقات از متهم در پلیس آگاهی ادامه دارد.»

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها