حوادث اصفهان؛ کشف جسد

کشف جسد در منطقه قلعه دژ کوه صفه

حکم مرگ برای قاتل نوعروس

مرد افغان که ۱۳سال قبل سر نوعروس خود را بریده بود، با حکم دادگاه به قصاص محکوم شد.
کد خبر: ۱۳۰۳۵۷۹

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از اسفند۸۶ با کشف جسد خونین یک زن در جاده قم آغاز شد.

بررسی‌ها نشان می‌داد، گلوی او بریده شده و جسد متعلق به زنی است به نام مریم ۲۷ساله که از شمال کشور به تهران آمده و به‌تازگی صیغه یک مرد افغان به نام نعیم شده بود.

با کشف این سرنخ تحقیقات برای دستگیری نعیم آغاز شد اما ردی از او به‌دست نیامد تا این‌که بعد از ۱۳سال زنی با مراجعه به پلیس گفت: داماد به نام نعیم ۱۳سال قبل همسر صیغه‌ای خود به نام مریم را کشته و حالا دختر مرا تهدید به قتل می‌کند.

ماموران بلافاصله نعیم ۵۰ساله را در پاکدشت دستگیر کردند که او به قتل اعتراف کرد و پرونده‌اش برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

در جلسه دادگاه، اولیای‌دم درخواست قصاص قاتل را مطرح کردند و متهم هم در دفاع از خود گفت: مریم به‌تنهایی زندگی می‌کرد و من عاشق او شده بودم. او را به عقد موقت خود درآوردم اما بعد از مدتی متوجه ارتباط او با مرد دیگری شدم. او را به بهانه تفریح به جاده تهران -قم برده و به خاطر خیانتی که کرده بود، گلویش را بریدم. بعد از قتل به افغانستان گریختم و ۱۳سال بعد به ایران بازگشته و با زنی به نام آرزو ازدواج کردم. او سرناسازگاری گذاشته بود و تهدیدش کردم او را مثل مریم به قتل می‌رسانم که مادر زنم مرا لو داد. من قصد کشتن همسر دومم را نداشتم و فقط می‌خواستم او را بترسانم.

پس از دفاعیات متهم، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شده و نعیم را به قصاص محکوم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها