برای همه اوج های فصلی گسترده زمستانی (اجتماعات کنار آتش ، پیاده روی های برفی و اسکیت روی یخ در پارک مرکزی) ، چند عارضه جانبی کمتر دلپذیر وجود دارد که باید توجه داشته باشید. ممکن است وارد هجوم پوست خشک و خارش دار شوید که در حال حاضر برای مدت طولانی حل شده است.
برای همه اوج های فصلی گسترده زمستانی (اجتماعات کنار آتش ، پیاده روی های برفی و اسکیت روی یخ در پارک مرکزی) ، چند عارضه جانبی کمتر دلپذیر وجود دارد که باید توجه داشته باشید. ممکن است وارد هجوم پوست خشک و خارش دار شوید که در حال حاضر برای مدت طولانی حل شده است.
کد خبر: ۱۳۰۰۶۷۶

به گزارش جام جم آنلاین، در حالی که استفاده از یک مرطوب کننده مرغوب در اولین علامت خنک کننده مفید است ، اما آب و هوای خشک تر و گرمای داخلی ممکن است آسیب دیده باشد. خوشبختانه هنوز وقت کافی برای انجام کارهای روزمره برای اطمینان از داشتن چهره ای آبرسان و درخشان وجود دارد. در اینجا ، با کمک Shari Marchbein ، متخصص پوست شهر نیویورک ، راهنمای قطعی برای جلوگیری ، تسکین و مقابله با خشکی پوست است.

  • خانه خود را آماده کنید

هرچه هوا خشک شود ، پوست خشک می شود. Marchbein برای به حداکثر رساندن میزان آب در هوا ، توصیه می کند یک مرطوب کننده هوا را در اتاقی که بیشترین وقت را در آن می گذرانید ، قرار دهید ، که در بسیاری از موارد ، اتاق خواب است. او می گوید: "یک رطوبت ساز هوای خنک سطح رطوبت هوا را افزایش می دهد" ، و به مرطوب نگه داشتن پوست مانع پوست می شود. علاوه بر این ، مطمئن شوید که گرما کم یا در دمای متوسط ​​نگه داشته می شود تا از خشکی زیاد هوا جلوگیری شود.

  • رژیم خود را تغییر دهید

با ارتباط مستقیم بین روده و سلامت پوست ، افزایش مصرف روزانه چربی ها ممکن است به خشکی پوست کمک کند. مارچبین توصیه می کند یک رژیم غذایی غنی از گردو ، روغن زیتون و آووکادو بخورید (اما برای انجام یک کار مناسب برای مراقبت از پوست نباید آن ها را زیر نظر بگیرید). ،مارچبین رویکرد محافظه کارانه ای را در پیش می گیرد. وی توضیح می دهد: "در مصرف الكل ، كافئین و قهوه زیاده روی نكنید ،" زیرا آنها ادرار آور هستند و باعث از دست دادن آب بدن می شوند. و ، او می گوید ، "تنها آب بنوش".
هر چقدر از سرم ها و کرم ها استفاده شود ، پوست خشک بدون مقداری لایه برداری نور خشک خواهد ماند. او می گوید: "یك اسكراب ملایم را بردارید ، با اسید گلیكولیك یا لاكتیك ملایم برای بیرون آمدن از پوست مرده." این متخصص پیشنهاد می کند یک فرمول ملایم برای پاک کننده منظم خود را هفته ای دو تا سه بار عوض کنید. برای کسانی که پوست خام یا به شدت خشک دارند ، از لایه بردار صرف نظر کنید و به جای گزینه ملایم تر ، از یک مرطوب کننده استفاده کنید. و استفاده خود را مطابق با یک روز دیگر تنظیم کنید زیرا ، اگرچه مطمئنا این محصول قهرمان ضد چروک است ، اما همچنین یک لایه بردار قوی است و "ممکن است در زمستان باعث خشکی بیشتر شود". اکنون که پوست چروکیده شده است ، "[سرم ها و] مرطوب کننده ها می توانند نفوذ کنند و واقعاً کار می کنند."

اسلاتر روی سرم آنتی اکسیدان در حالی که بیشتر محصولات تابستانی در زمستان عوض می شوند ، سرم ها از این قاعده مستثنی هستند. مارچبین می گوید: "تا زمانی که فاقد الکل باشد ، یک سرم آنتی اکسیدان برای استفاده در طول سال مناسب است." بدون توجه به آب و هوا ، پوست "مورد حمله رادیکال های آزاد قرار می گیرد" و باعث ایجاد لکه های خورشید ، تجزیه کلاژن و خطوط ریز زودرس می شود. برای جلوگیری از آسیب دیدن ، فرمول ویتامین C را به عنوان اولین لایه صبح ، قبل از لایه بندی روی محصولات سنگین تر ، استفاده کنید. و ضد آفتاب را فراموش نکنید - دوز روزانه پوست را حتی در روزهای سرد و ابری پوشیده نگه می دارد.

  • به سمت کرم صورت سنگین بروید

شاید یکی از مهمترین و مهمترین مراحل قابل توجه در بازی پوست خشک تغییر حالت دادن به یک مرطوب کننده مرطوب کننده جدی است. وی می گوید: "به دنبال لوسیون هایی باشید كه با سرامیدها و هیالورونیك اسید ساخته می شوند." سرامیدس در جلوگیری از ایجاد مانع پوستی ، که "در زمستان به راحتی تجزیه می شود" کمک می کند. به گفته وی ، صبح و شب برای بیمارانی که صورت آنها به شدت شکاف دارد ، مقدار زیادی محصول را بسته بندی کنید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها