تپش انگیزه سوء‌استفاده پدر و مادران از کودکان در فضای مجازی را بررسی کرد

کودکان‌کار لاکچری!

تصاویری جنجالی از طرح‌های عجیب جواهرات زنانه در فضای مجازی خبرساز شده است.
کد خبر: ۱۲۸۷۵۸۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اگر اختلاف سلیقه نبود، کالا‌ها متفاوت نمی‌شدند، این اصلی است که همه ما می‌دانیم و به آن باور داریم. اما به نظر می‌رسد مواردی وجود دارد که بسیاری از مردم تصور می‌کنند خوب، عجیب یا حتی بد هستند. این همان اتفاقی است که در میان فعالان سایت فیسبوک به دلیل مجموعه جدیدی از جواهرات رخ داده است.

 

همیشه طرح‌های جدیدی از جواهرات و لوازم جانبی ساخته می‌شود که زنان را به جستجو و داشتن آن‌ها جلب می‌کند. اما به نظر می‌رسد که طراحی‌های عجیبی وجود دارد که برخی از افراد آن‌ها را دوست ندارند و این همان چیزی است که اخیرا در سایت شبکه اجتماعی فیس بوک منتشر شده است. بعضی از آن‌ها به شکل حیوانات است که همین موضوع بحث و جدال بین دختران و پسران را برانگیخت.

 

یک دستبند به شکل یک شیر بزرگ، که به نظر می‌رسد روی مچ کسی که آن را می‌پوشد نشسته است طراحی شد که وزن آن  ۱۲۹.۲۹ گرم و قیمت تقریبی ۱۱۵ هزار پوند است. در ادامه تصویر این دستبند را مشاهده می‌کنید:

 

جواهرات عجیب

 

این دستبند تنها مورد منتشر شده نبود و انگشتری با همان طراحی شیر اما کمی ارزان‌تر ساخته شد، که آن را مشاهده می‌کنید:

جواهرات عجیب

 

در تکمیل این جواهرات به شکل حیوان، یک حلقه بزرگ به شکل سگ ساخته شده است که قیمت آن  ۲۰۰۰۰ پوند است.

 

جواهرات عجیب

 

سرانجام، یک مجموعه کامل از انگشتر و دستبند طاووس شکل عرضه شد که قیمت آن تقریباً ۴۰۰۰۰ پوند بود و از آنجا که سلیقه‌ها از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت است، بیشتر نظرات منفی بود. این مدل به دلیل سنگین بودن و قیمت اغراق آمیز آن مورد بیشتر مورد انتقاد قرار گرفت.

 

جواهرات عجیب

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها