تردیدهای جدی باقی مانده است

همه به دنبال بازگشت آندره‌آ

مدیران باشگاه استقلال به خصوص اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیات‌مدیره و سرپرست موقت مدیریت باشگاه تلاش فراوانی انجام دادند تا آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی آبی‌ها را که به حالت قهر به کشورش برگشته، به ایران بازگردانند.
کد خبر: ۱۲۴۲۰۴۶

خلیل‌زاده در این باره به برنامه ورزش و مردم گفت: «طی چند روز گذشته کار سخت و پیچیده‌ای داشتیم. با کمک سرکنسول ایران در ترکیه و عراقچی، معاون وزیر خارجه و همچنین پیگیری مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش کارها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دادیم.
وی ادامه داد: 108 هزار و 500 یورو به سفارت ایران در ایتالیا منتقل شد و آنها جلسه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با استراماچونی داشتند و به او اعلام کردند حسابی جدید باز کند و این پول را دریافت کند. استراماچونی اعلام کرد باید 160 هزار یورو دریافت می‌کرده که این مبلغ جدید را هم تامین کردیم و در اختیار سفارت ایران قرار دادیم. گفته شده پول را از طریق صرافی‌ها به حساب استراماچونی واریز کردیم در حالی که اصلا پول به صرافی داده نشده است. با کمک آقای جواد معبودی‌فر، سر‌کنسول ایران در ترکیه و همکاری آقای حمید بیات سفیر ایران در ایتالیا، پول در اختیار سفارت ایران در ایتالیا قرار گرفت و در ادامه در قالب یک فقره چک به آقای استراماچونی تحویل داده شد. امیدواریم آقای استراماچونی با حل همه این مشکلات و همین‌طور رضایت ما برای کاهش مدت قرارداد از دو فصل به یک فصل، به ایران برگردد و استقلال را در بازی با شاهین شهرداری بوشهر همراهی کند. من درصد بالایی احتمال می‌دهم استراماچونی برگردد و روی نیمکت استقلال بنشیند.»
گرچه خلیل‌زاده تلاش فراوانی کرده مشکل سرمربی ایتالیایی حل شود و فتح‌ا...‌زاده گزینه شماره یک مدیرعاملی استقلال از او تشکر کرده و تلاش‌های او را با وجود بیماری همسرش تحسین‌برانگیز خوانده؛ اما اوضاع از آن چیزی که به نظر می‌رسد، پیچیده‌تر شده. استراماچونی در گفت و گو با گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا، ادعا کرده هواداران استقلال را دوست دارد و وعده داده برای قهرمانی با استقلال به ایران برمی‌گردد، در گفت‌وگویی دیگر با کوریا دلاسرا گفت:‌ علی خطیر تنها فردی بود که من را می‌شناخت و درکم می‌کرد و از روزی که او از استقلال رفت، من هم تنها شدم و کسی نیست که صادقانه با من رفتار کند. این دو جمله متناقض، تردیدها را درباره آینده همکاری این مربی با استقلال افزایش می‌دهد. انتقادها و اعتراض‌های متعدد این مربی ایتالیایی از همان هفته اول آغاز شد و اینک به این نقطه رسیده است. حالا مشخص نیست که او در بازگشت چگونه رفتار می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها