گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس پیش از بازی با سایپا حرف‌های جالبی زد.
کد خبر: ۱۲۴۲۰۴۴

زمان بازی عوض شده؛ اما این مهم نیست و در ساعت 15 سرما کمتر است. ما برای این بازی مهم آماده‌ایم.
‌روش من این است که با توجه به برگزاری چهار روز یک بار بازی‌ها، تغییراتی را در تیم ایجاد کنم. به خاطر این‌که بازی‌ها فشرده است و احتمال آسیب دیدگی بازیکنان جود دارد.
همه تیم‌ها مقابل ما خوب بازی می‌کنند و ما تا اینجا بازی آسانی نداشته‌ایم؛ چرا که بازی با پرسپولیس برای سایر تیم‌ها یک بازی خاص است. همه می‌خواهند ما را ببرند و فکر می‌کنم امروز هم بازی سختی خواهیم داشت. اگر نتوانیم گل اول را بزنیم کار سخت می‌شود.
درباره زمین بی‌کیفیت ورزشگاه شهر قدس باید بگویم تیم حریف بیشتر از ما از بازی مستقیم استفاده می‌کند. ما مهاجم 190 سانتی‌متری نداریم. سبک بازی ما به شکل دیگری است و ما روش خودمان را داریم. اگر زمین خوب نباشد دچار مشکل می‌شویم.
مهدی ترابی یک بازیکن با کیفیت فنی بالاست و نباید با بازیکن دیگری مقایسه شود. ترابی خیلی آماده است و خوشحالم که بازی‌های ترابی را می‌بینم. همه ما از کیفیت بازی ترابی لذت می‌بریم و به همین دلیل خیلی خوشحالم.
در مورد این‌که عالیشاه از فهرست پرسپولیس خارج شده و سیامک نعمتی به فهرست برگشته باید بگویم ‌من مربی تیم هستم و در مورد 25 بازیکن تیم، من تصمیم می‌گیرم.
شما گفتید سیدجلال حسینی از کادر فنی دلخور است. شاید شما دنبال جنجال هستید؛ اما من می‌گویم رابطه من و کاپیتان خیلی خوب است. او هر وقت بازی کرده یا نکرده، رفتاری حرفه‌ای داشته است. من مشکلی با سیدجلال ندارم و رابطه خوبی با هم داریم.
درباره گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان هم باید بگویم همه گروه‌ها سخت هستند؛ اما گروهی که در آن قرار داریم را دوست دارم، چرا که از تیم‌های رقیب شناخت خوبی دارم. من به تیمم اطمینان دارم و امیدوارم صعود کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها