صالحی‌امیری در بحث اعزام‌ها شخصا عمل نمی‌کند

حمله تیروکمانی‌ها به کمیته ملی المپیک!

پس از کسب سهمیه المپیک توسط میلاد وزیری در ماده «ریکرو» تیروکمان، رضاصالحی امیری مدعی این شد پول اعزام این ورزشکار را کمیته ملی المپیک پرداخت کرده است؛ اظهار نظری که واکنش شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیر و کمان را به همراه داشت.او می‌گوید:خیر،چنین حمایتی وجود نداشته است.
کد خبر: ۱۲۴۱۰۸۲


شعبانی بهار این را گفت و ادامه داد: صالحی‌امیری درباره اعزام افراد و کمک به تیم‌ها، موردی برخورد نمی‌کند. درباره وزیری نیز همین‌طور است. اگر شبهاتی وجود دارد، باید این شبهات را از من بپرسید. یکی از سیاست‌های صالحی‌امیری این است که درباره برخی‌ چهره‌های بنام و مطرح، موردی حمایت می‌کند؛ آن هم از طریق فدراسیون. صالحی‌امیری اصلا در بحث اعزام وزیری، شخصا عمل نکرده است. کمیته ملی المپیک همه فدراسیون‌ها را حمایت می‌کند که فدراسیون تیر و کمان نیز یکی از آنهاست. من نیز از حمایت‌های صالحی‌امیری تشکر می‌کنم.رئیس فدراسیون تیر و کمان درباره بدهی این فدراسیون گفت: سال گذشته دو میلیارد
و ۵۰۰ میلیون تومان بدهی داشتیم که یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون آن پرداخت شد و بقیه آن باقی‌ مانده است. نگاه من به تمام ورزشکاران این رشته، المپیکی بوده است و به وزیری نیز قبل از اعزام گفته بودم تمام تلاش خود را برای حمایت از او خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها