خب عارضیم به حضور شما که بخش قابل توجهی از دوستان گروه فرهنگی فعلا در یک استخوان‌درد تاریخی به‌سر می‌برند. نه نه! اشتباه نکنید!
کد خبر: ۱۲۳۹۷۴۴

بحث فصل سرما و آنفلوآنزا و این صحبت‌ها نیست. بحث بر سر ترک اعتیاد است. بعد از حواشی اخیر و قطع و وصل‌های اینترنت، هنوز که هنوز است اینترنت سیمکارت‌های موبایل وصل نشده و طبعا دوستان توی یک ترک اعتیاد اجباری افتاده‌اند و از آنجا که ترک عادت موجب مرض است، فعلا توی ترک هستند و این ترک هم دوستان را به استخوان‌درد انداخته و روزانه شاهد ناله‌های دوستانِ توی ترک هستیم. خلاصه که قضیه این است.
فی‌الحال هم که این ستون مشغول نگارش است، دوستان میز بغلی در گروه رسانه، طبق معمول تحریریه را گذاشته‌اند روی سرشان. این مرتبه هم دور هم جمع شده‌اند و در کنار بزرگِ روزنامه جناب استاد شیرازی که مدیر فنی هستند در حال ثبت یک فقره عکس خویش‌انداز(سلفی) هستند و سر و صدا و داد و بیداد. حالا تصور بفرمایید که در چنین شرایطی ما در گروه فرهنگی چقدر وجدان کاری داریم که در چنین اوضاع بلبشویی مشغول تهیه و تدارک چهار صفحه مبسوط فرهنگی هستیم. آری چنین است برادر!
و اما بعد... امروز هفتم آذر است. اگر در جریان مناسبت‌های تاریخی نیستید باید خدمت‌تان عرض کنیم که این روزها مصادف است با بزرگداشت نیروی دریایی. استاد رستگار هم منتظر فرصت که سرتیر برود سراغ جمشیدخان جهان‌زاده بازیگر جنگ نفت‌کش‎‌ها، کشتی آنجلیکا و توفان که در گونه فیلم‌های دریایی تبدیل به یک بدمن و نقش منفی ثابت شده است. اجمالا که در جریان باشید علی آقای سینمایی حسابی با جمشیدخان به گپ و گفت نشسته و از توی این گپ و گفت، یک مصاحبه جذاب بیرون کشید آنچنان که افتد و دانید! ورق بزنید و بروید صفحه 11.
در ادامه همین موضوع، زینب مرتضایی‌فرد، بانوی فرهنگی گروه هم رفته سراغ قطعه خاطره‌انگیز و به‌یاد‌ماندنی «خلبانان ملوانان» و او هم یک گزارش جذاب و نمکین با طعم خاطره‌انگیز از دل این سوژه بیرون کشیده که می‌توانید توی همین صفحه بروید سراغش و سطر به سطر به گوش جان نیوش کنید.
خب رگ نوستالژی شما را قلقلک بدهیم و همین‌طور ول کنیم به امان خدا. توی صفحه 10 هم رفته‌ایم سراغ یکی دیگر از خاطره‌انگیز‌های دیگر شما و خودمان. داریم از «تصمیم کبری» صحبت می‌کنیم که قرار است از نویسنده‌اش در قالب یک مراسم تقدیر شود. آی که آه‌ها به فغان خواهد رسید و به دل آسمان خواهد رفت. بیش از این به انتظارتان نمی‌گذاریم و فی‌الفور ورق بزنید و بیفتید به جان گزارش
صفحه 10.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها