بلندپروازی‌های سردار آزمون ادامه دارد

شکستن رکورد دایی افتخار است

سردار آزمون موفق شد رکورد علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا را بشکند و اولین ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا باشد که چهار گل زده است.
کد خبر: ۱۲۳۱۶۱۷

او چهارشنبه‌شب گذشته در دیدار زنیت‌سنت‌پترزبورگ و بنفیکای پرتغال به میدان رفت و موفق شد مثل دیدار اول لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند. سردار پیش از این مقابل تیم‌های لیون، بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید هم گلزنی کرده بود. البته او در لیگ اروپا هم گل زده است و مجموع گل‌های اروپایی‌اش بیش از اینهاست. سردار در واکنش به شکستن رکورد علی دایی و مهدوی‌کیا نوشت: «باعث افتخارم است که رکورد علی‌آقا دایی و آقای مهدوی کیا را شکستم. شما دوتا فوق‌العاده هستین.» آزمون که اخیرا به جام‌جم گفته بود دنبال رکوردزنی نیست، بعد از این اتفاق هم می‌گوید: «راستش به این مساله فکر نکردم. هرچند باعث افتخار است ولی بعضی رکوردها همیشه در ذهن می‌مانند. رکورد آقای دایی و مهدوی کیا در قلب همه ما مانده است.»
سردار مقابل بنفیکا نشان داد که چقدر مهاجم خوبی است و هر لحظه بوی گل می‌دهد. البته او در شرایطی گل زد که تیمش با دو گل پیش بود و در واقع سردار کار را یکسره کرد. آزمون بعد از این گل هم شادی گلی شبیه به امباپه، مهاجم تیم ملی فرانسه داشت.
این بازی در ورزشگاه گازپروم آرنا روسیه برگزار شد. در دقیقه ۷۸ اوزدوئف پاس بلند زیبایی از میانه زمین فرستاد تا حمله خطرناکی برای زنیت سنت‌پترزبورگ شکل بگیرد که با رها کردن توپ توسط زیوبا، سردار آزمون در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با دریبل اودیسیاس ولاچودیموس گلر بنفیکا، بدون نگاه کردن به دروازه خالی و به سبک فیرمینو، ستاره برزیلی لیورپول گل سوم تیمش را به ثمر رساند.
سردار سه دقیقه بعد از این گل تعویض شد و بعد از خروج او بود که بنفیکا یکی از گل‌های خورده را جواب داد و 3 بر یک به خانه برگشت. سردار و تیمش با این برد در صدر جدول گروه G رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها