روزنامه است و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی و تصمیماتی که باید در لحظه گرفته شوند. اصلا نظر ما را خواسته باشید این لحظات را از رسانه بگیرید، آن را کشته‌اید.
کد خبر: ۱۲۲۵۳۲۷

اینجوری دیگر رسانه تبدیل می‌شود به یک اداره شبیه همین اداراتی که روزمره با آنها سر و کار داریم. اینها چه ربطی به ستون پشت صحنه صفحات فرهنگی دارند؟ عرض می‌کنیم. گزارش مبسوطی که همین الان در صفحه 11 مشاهده می‌کنید قرار بود روز گذشته منتشر شود، ولی از آنجا که صفحات فرهنگی عموما مورد لطف دوستان سازمان آگهی‌هاست و بعضا تا لحظات آخر هم آگهی‌های صفحه کم و زیاد می‌شود، از صفحات فرهنگی بیرون کشیده شد تا امروز به سمع و نظر شما برسد. دلیل بیرون کشیده شدنش هم حذف و اضافه آگهی صفحات بود. خلاصه که این آگهی‌ها عجیب در هندسه صفحات تاثیر دارند. از خدا و سازمان آگهی‌ها و سردبیر و دبیر تحریریه و 80 میلیون ملت ایران پنهان نیست از شما هم پنهان نباشد که تا زنگ تلفن میز فرهنگی به صدا در می‌آید، تیره پشت‌مان می‌لرزد که نکند آگهی‌هایی که سابقا به اطلاعمان رسانده بودند کم یا زیاد شده باشد که مجبور بشویم مطالب را کم و زیاد کنیم.
و اما بعد... میان غرغرهایمان صحبت از صفحه 11 شد از همین صفحه هم شروع کنیم. بچه‌های سینما نشسته‌اند و حساب و کتاب کرده‌اند و وضعیت دریافت و پرداخت‌های خودشان را با دریافت و پرداخت‌های بازیگران مقایسه کرده‌اند و این چراغ در ذهن‌شان روشن شده که چرا دوستان محترم اداره مالیات، مالیات مربوط را از شندر غاز حقوق ماهانه ما سرضرب کم می‌کنند، اما بازیگرانی که دستمزدهای میلیاردی می‌گیرند باید معاف از مالیات باشند؟! بله بله، معاف از مالیات هستند. اصلا یک پله برگردیم عقب‌تر! چرا نباید چرخش مالی دستمزدهای بازیگران سینما شفاف باشد؟! مگر همین شفافیت در بالیوود و هالیوود و حتی همین لیگ نیم‌بند برتر فوتبال وجود ندارد؟! پس چرا باید این مقوله بین بازیگران سینما در زمره مسائل محرمانه باشد؟! بچه‌های سینمایی در صفحه 11 حسابی راجع به این موضوع حرف زده‌اند.
ساناز قنبری، دیگر خبرنگار پرتلاش سینما هم رفته سراغ یکی از فیلم‌هایی که در جشنواره فیلم کودک اصفهان هم با استقبال زیادی مواجه شده و از معدود پویانمایی‌هایی این دوره از جشنواره است. پویانمایی «بنیامین» که از قضا یک مضمون تاریخی را هم دستمایه خودش قرار داده. مشروح گفت‌وگوی قنبری را در صفحه 12 بخوانید و هر وقت هم که این پویانمایی روی پرده آمد،‌ دست بچه خودتان یا فامیل را بگیرید و بروید سینما. همین بغل هم گزارشی داریم از کتاب صوتی شهید ابراهیم هادی که کتاب مکتوبش در 10 سال اخیر مثل بنز دارد می‌فروشد. تا فردا.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها