شبکه نمایش از شنبه هفته گذشته به مناسبت ایام عید سعید قربان تا غدیر، فیلم‌های سینمایی جدید و سرگرم‌کننده‌ای را در نظر گرفته بود، این هفته نیز با فیلم‌های جذاب، مرور آثار یک کمدین و یادبود نخستین سالگرد آقای بازیگر، مهمان خانه‌ها می‌شود. به این ترتیب امشب و دوشنبه، 28 مرداد در بخش فیلم‌های جدید، ساعت 23 دو اثر ساخت سال 2018 روی آنتن می‌رود. همچنین از امشب تا جمعه اول شهریور نیز ساعت 21 در بخش مرور آثار، فیلم‌های سیدجواد رضویان پخش می‌شود و ساعت 17 امروز نیز به مناسبت نخستین سالگرد درگذشت عزت‌ا... انتظامی فیلم خانه خلوت، یکی از بهترین آثار او روی آنتن این شبکه می‌رود.
کد خبر: ۱۲۲۳۵۳۴

تازه‌های نمایش
در بخش فیلم‌های جدید و جذاب، فیلم تانک‌ها محصول ۲۰۱۸ روسیه امشب و فیلم سینمایی آسمانخراش محصول ۲۰۱۸، دوشنبه ۲۸ مرداد ساعت 23 از این شبکه پخش می‌شود.
ویراژ «تانک‎ها» در شبکه نمایش
تانک‌ها فیلمی اکشن و جنگی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی کیم دروژینین است.
قصه: در آستانه‎ جنگ، یک افسر و مهندس آلمانی نوع جدیدی از تانک‎های قدرتمند را اختراع می‎کنند. برای ثابت کردن منحصر به فرد بودن این تانک‎ها، او و تیمش به مسکو می‎روند. اما خیلی زود متوجه می‎شوند که این سفر ساده، یک مسابقه‎ قدرت خواهد بود و...
بازیگران: سرگئی چتورتکوف، آنتون فیلیپنکو، نیکولای گورشکوف
بنای «آسمانخراش» در شبکه نمایش
این فیلم در سبک اکشن محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی راوسون مارشال تربر است.
قصه: یک مامور سابق پلیس به نام ویل فورد باید خانواده‌اش را از آتش‌سوزی مهیبی که در بلندترین ساختمان جهان رخ داده است، نجات دهد و...
بازیگران: دواین جانسون،‌ نیو کمپبل، پابلو اسچریبر.

«خانه خلوتِ» آقای بازیگر
عزت‌ا... انتظامی بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون، مشهور به آقای بازیگر و چهره ماندگار سینمای ایران در ۲۶ مرداد 97 چشم از جهان فروبست.
شبکه نمایش به مناسبت نخستین سالگرد درگذشت وی امروز ساعت ۱۷، نسخه اصلاح شده و باکیفیت فیلم خانه خلوت را پخش می‌کند. این فیلم در دهمین دوره جشنواره فیلم فجر در چندین رشته نامزد دریافت جایزه شده بود و سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و لوح تقدیر بهترین بازیگر نقش اول و دوم مرد را از آن خود کرده است.
کارگردان: مهدی صباغ‌زاده
بازیگران: عزت‌ا... انتظامی، نیکو خردمند، فاطمه گودرزی، جهانگیر فروهر و رضا رویگری
سال ساخت: 1370

لبخندهای آقا جواد
این هفته در بخش مرور پرونده کاری بازیگران، فیلم‌هایی از جواد رضویان، بازیگر سینمای کمدی از این شبکه پخش خواهد شد. سیدجواد رضویان، لیسانس رشته نقاشی، بازیگر و کارگردان ایرانی است. او از سال ۷۳ در عرصه بازیگری مشغول به کار شد و در مجموعه‌های متعددی از جمله مجید دلبندم و باغچه مینو ایفای نقش کرد. رضویان با مجموعه سیب خنده به تلویزیون آمد؛ ولی با مجموعه طنز پاورچین به کارگردانی مهران مدیری به موفقیت رسید و در جایزه بزرگ مجددا این موفقیت را تکرار کرد. بازی در سریال در حاشیه ۱و۲ باعث محبوبیت بیش از پیش وی شد.
فیلم‌های سینمایی دلداده، به روح پدرم، اخلاقتو خوب کن، شاخه گلی برای عروس، ده رقمی، لیمو ترش و اخراجی‌ها ۲ آثاری است که با بازیگری این بازیگر، به ترتیب از امشب تا جمعه اول شهریور، ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش و ساعت ۳ بامداد و ۸ صبح روز بعد بازپخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها