مرد شیشه‌ای که 50 تخته فرش مشتریان قالیشویی را دزدیده و فروخته بود، بازداشت شد.
کد خبر: ۱۱۹۶۳۱۹

به گزارش جام‌جم، عصر ۱۰ اسفند امسال مردی که صاحب یک قالیشویی بود با حضور در کلانتری مشیریه از کارگرش به اتهام سرقت ۵۰ تخته فرش شکایت کرد. شاکی به افسر تحقیق گفت: ۵۰ تخته فرش را که متعلق به مشتریان بود، در محل کارم شستیم و بعد از خشک شدن فرش‌ها، آن را در وانت نیسان قالیشویی بار زدیم. بعد از آن، فرش‌ها را همراه نشانی خانه‌های مشتریان به یکی از کارگران دادم تا آنها را تحویل مشتریان دهد.
وی افزود: ساعاتی بعد از رفتن او برخی از مشتریان با من تماس گرفتندو گفتند کارگرم فرش‌ها را تحویلشان نداده است.
چندبار با تلفن همراه کارگرم تماس گرفتم که خاموش بود. تا عصر منتظر شدم اما خبری از او نشد. دیگر مطمئن شدم که کارگرم فرش‌ها را سرقت کرده و ناپدید شده است.
با اطلاعاتی که شاکی در اختیار ماموران قرار داد، چهره‌نگاری از سارق فراری انجام گرفت و مشخصات ظاهری او در اختیار گشت‌های انتظامی قرار داده شد و از ماموران خواستند به محض مشاهده متهم او را بازداشت و خودروی وانت نیسان را متوقف کنند. جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌که دو روز پیش ماموران هنگام گشتزنی در حوالی مشیریه خودروی وانت نیسان مورد نظر را شناسایی کردند. با متوقف کردن آن راننده که همان متهم فراری بود، بازداشت شد. متهم با انتقال به کلانتری به سرقت 50 تخته فرش که 200 میلیون تومان ارزش داشت و سرقت وانت نیسان متعلق به قالیشویی اعتراف کرد. سرهنگ سیدامین موسوی‌پور، رئیس کلانتری مشیریه در این باره گفت: در تحقیقات بعدی از متهم پرونده معلوم شد که او سابقه‌دار بوده و معتاد به شیشه است و برای تامین هزینه اعتیادش به شیشه فرش‌های مشتریان قالیشویی را دزدیده و به مالخرانی فروخته است. متهم روانه بازداشتگاه پلیس شد. تحقیقات ماموران برای دستگیری مالخران فراری و کشف فرش‌های سرقتی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها