وقتی نیمه اول بازی تیم‌های فوتبال آلمان و هلند پایان یافت و ژرمن‌ها با نتیجه 2 بر صفر از حریف خود پیش بودند، خیلی از طرفداران این تیم تصور می‌کردند بعد از ناکامی در جام‌جهانی و سقوط به دسته پایین‌تر در لیگ ملت‌های اروپا حداقل نکته مثبت این است که سال برای آنها با پیروزی به پایان می‌رسد. اما دو گل هلندی‌ها در پنج دقیقه پایانی بازی که سند صعود آنها به مرحله نیمه‌نهایی را امضا کرد، در واقع آب سردی بود که بر پیکر ژرمن‌ها ریخته شد. با این تساوی، یواخیم لوو و ژرمن‌ها سال 2018 را به بدترین شکل ممکن به پایان رساندند.
کد خبر: ۱۱۷۷۸۶۹

آلمان در ۱۳ بازی خودش در سال ۲۰۱۸، ۴ برد، ۳ تساوی و ۶ باخت کسب کرد و با ۱۴ گل زده و ۱۷ گل خورده یکی از بدترین آمارهایش را رقم زد. اولین ناکامی در صعود از گروه در جامجهانی و آخر شدن در مرحله گروهی لیگ اروپا بخوبی سقوط آزاد تیم لوو در سالی که گذشت را نشان میدهد. آلمان از ۱۳ بازی خود در سال ۲۰۱۸ فقط ۴ برد کسب کرد (8/30 درصد) که کمترین درصد پیروزی آنها در تقویم یکسال میلادی از سال ۱۹۶۴ محسوب میشود. یکی از نکاتی که کارشناسان فوتبال بر آن اذعان دارند، محسوس بودن غیبت مسوت اوزیل در ترکیب تیم لوو است. اوزیل بعد از جام جهانی روسیه و با جنجال فراوان از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد و نبود خلاقیت در خط هافبک ژرمنها به دلیل غیبت او بوده است.

با وجود کسب این نتایج، سرمربی تیم ملی آلمان در سمت خود باقی مانده و فدراسیون فوتبال این کشور هنوز به این سرمربی آلمانی باور دارد. با این حال، هواداران تیم ملی این کشور بعد از بازی با هلند نارضایتی خود را نشان دادند و با در دست داشتن پلاکاردهایی که رویشان نوشته شده بود «لوو اخراج شود» به این قضیه اشاره کردند. خود لوو در صحبتهایش در پایان بازی به این نکته اشاره کرد که تیمش به کارهای زیادی برای پیشرفت نیاز دارد. او در این زمینه گفت: کمی طول میکشد تا شرایطی سال 2018 داشتیم را تغییر دهیم. در این تیم هنوز کارهای فراوانی هست که باید انجام شود. بازیکنان ما بعد از جام جهانی تنها سه هفته با هم تمرین کردند. پس نمیتوان انتظار داشت در عرض یک شب همه چیز درست شود. این پروسهای است که هنوز ادامه دارد و ما برای کامل کردن آن به زمان بیشتری نیاز داریم.

اشک‌های داور بازی آلمان- هلند

در شب تساوی 2 بر 2 تیم‌های ملی آلمان و هلند، داور رومانیایی این بازی سوژه عکاسان و دوربین‌های تلویزیونی شد. اویدو هاتگان، داور 38 ساله پیش از این بازی مادرش را از دست داده بود اما تصمیم گرفت تا این بازی را قضاوت کند؛ با این حال به دلیل ناراحتی در پایان بازی اشک ریخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها