مردی که در قالب دندانپزشک و مامور ناجا کلاهبرداری می‌کرد، بازداشت شد.
کد خبر: ۱۱۶۶۲۸۴

به گزارش جامجم، چندی پیش مردی با حضور در کلانتری 38 بنفشه از دندانپزشک قلابی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد. در ادامه پرونده برای تحقیقات در اختیار ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت. شاکی به افسر تحقیق گفت: شش ماه پیش مردی با ارائه کارت شناسایی از سازمان نظام پزشکی و معرفی خود به عنوان دندانپزشک به درمانگاه شبانه روزی آمد و استخدام شد .

وی افزود: مدتی از فعالیت او نگذشته بود که اکثر بیمارانی که نزد وی برای درمان رفته بودند از روند درمانی ناراحت بودندو برای گلایه از آن دندانپزشک نزدم آمدند.همچنین دچار بیماری و مشکلات دیگری هم شده بودند. برای پیگیری ماجرا با دندانپزشک مورد نظر تماس گرفتم که تلفن همراهش خاموش بود و دیگر به درمانگاهم نیامد. حالا بیماران وی هزینههای درمانی که به مرد کلاهبردار پرداختهاند را ازمن میخواهند.

جستوجوها برای دستگیری متهم فراری ادامه داشت تا اینکه در جریان تحقیقات معلوم شد که مدرک نظام پزشکی وی جعلی بوده و او دندانپزشک نیست و با این ترفند سر بیمارانش و صاحب درمانگاه کلاه گذاشته است. او از یک سال قبل کلاهبرداریهایش را آغاز کرده بود. سرانجام دندانپزشک قلابی چند روز پیش در یکی از محلههای کرج شناسایی و بازداشت شد.

ماموران در بازرسی از خانه متهم تعداد زیادی مهرهای پزشکی، کارت شناسایی مامور ناجا، برگههای گواهی استراحت پزشکی و وسایل دندانپزشکی کشف کردند. متهم در بازجویی پلیسی به جعل عنوان پلیس و دندانپزشک و طبابت غیر مجاز نسبت به بیماران خود
اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها