مرد گچکار که دوستش را به‌خاطر اختلاف حساب 500 هزار تومانی کشته بود، پس از شش ماه زندگی مخفیانه دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۵۴۸

به گزارش جامجم، رسیدگی به این پرونده از 24 اسفند سال گذشته و بهدنبال کشف جسد مردی در اتاقک اجارهای در لواسان در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران پس از حضور در محل قتل با جسد
مرد 32 سالهای که براثر اصابت ضربه چاقو به سینه و گردنش جان باخته بود روبهرو شدند.

دوست مقتول که موضوع را به پلیس گزارش داده بود در تحقیقات گفت: شب گذشته من و مقتول در حال صرف شام بودیم که مرد غریبهای به خانه دوستم آمد و از من خواست آنجا را ترک کنم. من هم به خانه خودم رفتم. صبح وقتی برای رفتن به محل کار، سراغ دوستم آمدم با جسد او رو به رو شدم.

کارآگاهان با کمک دوست مقتول از مرد غریبه چهره نگاری کرده که خانواده مرد جوان با دیدن عکس او را شناسایی کردند. متهم به نام داوود پیش از این با مقتول گچکاری میکرد که بهدلیل اختلاف مالی از هم جدا شده بودند. داوود پس از این جنایت فراری شده بود که بعد از حدود شش ماه مخفیگاهش در یکی از روستاهای تربت حیدریه شناسایی شد. متهم با هویت جعلی در این روستا زندگی و کار میکرد. ماموران راهی این شهر شده و او را دستگیر کردند.

داوود در بازجوییها با اعتراف به قتل گفت: شب جنایت از مقتول خواستم تا طلب 500 هزار تومانی مرا پرداخت کند اما او مدعی شد که طلبی از وی ندارم. عابر بانک مقتول را برداشته و خواستم رمز عابربانکش را بدهد اما او همچنان اصرار داشت که طلبی از او ندارم. مقتول برای گرفتن کارت عابر بانک به سمت من آمد. در این زمان با یکدیگر درگیر شدیم. در حالی که عصبانی شده بودم، با چاقویی که همراه داشتم چند ضربه به مقتول زدم، بعد هم فرار کردم.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپورگودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف داوود به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی رئیس شعبه 102 دادگاه عمومی بخش لواسان صادر و متهم برای انجام تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها