محسن کیایی در برنامه «من و شما»:

همه پیشنهادهای اجرا را رد می‌کنم

محسن کیایی در دومین قسمت از برنامه «من و شما» در فصل سوم مهمان آرش ظلی‌پور مجری این برنامه بود. کیایی بعد از صحبت درباره دوران کودکی‌اش از علاقه شدیدش به تلویزیون در آن دوران گفت.
کد خبر: ۱۱۶۲۲۶۱

ظلیپور از کیایی پرسید چرا با وجود این علاقه چند سالی است که در تلویزیون کار نمیکنید؟ کیایی در پاسخ ضمن گلایه از مدیریتها از یک همکاری جدید خبر داد و گفت: بتازگی یک فیلمنامه برای شبکه یک در 30 قسمت نوشتم که کمدی است و احمد زالی هم تهیهکننده آن است اما هنوز مشخص نیست که در آن بازی میکنم یا نه؟

محسن کیایی برنامه «تب تاب» را اجرا نمیکند

وی در پاسخ به سوال ظلیپور مبنی بر اینکه بالاخره اجرای برنامه «تب تاب» را بر عهده میگیرد یا نه، گفت: نمیدانم چرا در هفته چند پیشنهاد برای اجرا دارم؟ معمولا همه پیشنهادات اجرا را رد میکنم اما درباره تب تاب باید بگویم هم عباس اختری از جمله کسانی است که سالها کار کرده و هم مریم جلالی را خوب میشناسم برای همین صحبتهایی باهم کردیم اما من دغدغه اجرا ندارم و باید اعلام کنم خیر من برنامه«تب تاب» را اجرا نخواهم کرد.

برای ازدواج به میزان طرفدارانم فکر نمیکردم

کیایی که در ۲۱ سالگی ازدواج کرده است درباره این تصمیم گفت: من هرتصمیمی که فکر کنم درست است را عملی میکنم در دوران جوانی فکر میکردم ازدواج درست است و برای همین در سن پایین ازدواج کردم و اصلا به اینکه طرفدارانم کم میشوند، فکر نکردم و برایم مساله مهمی نبود.

من حق کسی را نخوردم که برادرم کارگردان است

او در بخش دیگری از صحبتهایش درباره بازیگر شدنش عنوان کرد: یک چیزی را برای اولین بار میگویم. خیلیها فکر میکنند من به خاطر اینکه برادرم کارگردان است بازیگر شدم و هیچ تخصصی در این زمینه نداشتم و حق همه را خوردم. نمیدانند که من از سال ۷۷ دارم تئاتر کار میکنم و ۱۱ جایزه در تئاتر داشتم که درحوزههای مختلف کارگردانی، بازیگری و متن دریافت کردم. درس این رشته را خواندم،کلاسهای بازیگری کارنامه و ورک شاپهای مختلف رفتم و گروههای تئاتری خوب از جمله گروه محمد رحمانیان کار کردم تا اینکه بالاخره توانستم با این تجربیات جلوی دوربین بروم یعنی اگر مصطفی هم کارگردان نبود من تمام تلاشم را میکردم تا یکروزی به چیزی که میخواهم برسم.

گران نیستم، به اندازه پول میگیرم

بازیگر لانه زنبور درباره شائبه اینکه بازیگری گران محسوب میشود نیز بیان کرد: من گران نیستم به اندازه نقشی که میخواهم بازی کنم پول میگیرم. ما کارمان خیلی سخت است اما آدمها از بیرون نگاه میکنند و فکر میکنند خیلی کار سادهای است در حالیکه بشدت استرس دارد.

او به مصدومیت زانوی پایش در جوانی اشاره کرد و گفت: من دوست داشتم هم بازیگر باشم و هم فوتبالیست و با خنده اضافه کرد: رویای من پژمان جمشیدی بود!

وی که حاضر نشد دستمزدش را اعلام کند در مقابل راضی به خوردن یکی از غذاهایی که از آن متنفر است یعنی «سیرابی» شد. همچنین در برابر پاسخ ندادن به یک سوال دیگر با تیم من و شما قرار گذاشت تا به یک آسایشگاه سالمندان سر بزند. «من و شما» به تهیهکنندگی هادی قندی، اجرای آرش ظلیپور و سردبیری دنیا خمامی جمعهها به صورت زنده ساعت ١٤ و بازپخش آن شنبهها ساعت ۲۳ از شبکه شما به صورت زنده پخش میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها