یک روز بعد از درخشش رونالدو مقابل اسپانیا و هت‌تریک او، همه انتظار داشتند رقیب سنتی او در این سالها بدرخشد و یک تنه کشتی آرژانتین را به ساحل نجات برساند؛ اما مسی خیلی کم‌رمق‌تر از آن بود که کاری برای آرژانتین بکند. صورت او هیچ حسی نداشت که بتواند تیمش را تهییج کند. او حتی پنالتی را هم از دست داد تا یکی از روزهای بد خود را پشت سر بگذارد.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۶۵

حالا آرژانتین تنها یا یک امتیاز به کرواسی رسید و امشب دومین بازی خود را در حالی برگزار میکند که التهاب و اضطراب، راه تنفس را بر آرژانتینیها بسته. آنها اگر این بار را ببازند، در همان مرحله گروهی از مسابقات کنار میروند که این برای مردمی که دوبار جام جهانی را در آغوش گرفتهاند قابل تحمل نیست. آلبیسلسته در بازی اول، تمام امید خود را به پاهای مسی دوخته بود؛ اما ایسلندیها آنقدر قدرتمندانه مسی را مهار کردند که بیش از یک امتیاز به راهراهپوشان آمریکای لاتین نرسید. مسی و آرژانتین برای صعود از مرحله گروهی تنها یک راه دارند: 3 امتیاز از بازی حساس امشب.

خورخه سامپائولی که بشدت تحت فشار مارادونا و آرژانتینیها قرار گرفته، اگر میخواهند در این جام نفس بکشند فقط باید در بازی حساس امشب مقابل تیم پرمهره و هماهنگ کرواسی، به پیروزی برسند. هدفی که رسیدن به آن، اصلا راحت نیست.

دومین بازی دور دوم گروه D فردا برگزار میشود و ایسلند در برابر نیجریه بازی خواهد کرد که نتیجه مساوی آن بازی، به شدت به آرژانتین کمک میکند.

دیبالا: مسی جایگزین ندارد

بعد از تساوی آرژانتین آن هم در روزی که مسی ضربه پنالتی از دست داد هواداران آلبی سلسته بار دیگر به انتقاد تند از این ستاره سرشناس پرداختند. در این میان پائولو دیبالا به حمایت هم تیمیاش پرداخت و گفت: از دست دادن یک ضربه پنالتی نمیتواند چیزی را درباره مسی تغییر دهد. مسی بیشتر از هر بازیکنی بهدنبال تغییر شرایط تیم است.

ما در هر حالتی از این بازیکن بزرگ حمایت خواهیم کرد و او را تنها نخواهیم گذاشت. ستاره آرژانتینی یوونتوس ادامه داد: مسی هیچ جایگزینی در تیم ملی ندارد. اصلا در فوتبال جهان هیچ بازیکنی نیست که بتواند جای خالی این ستاره بزرگ را پر کند. درست است که من با مسی در یک پست بازی میکنم اما میتوانم در کنار او به میدان روم. من میتوانم مکمل خوبی برای مسی باشم و بسیار دوست دارم که با این بازیکن در ترکیب اصلی به میدان روم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها