بعد از استعفای ناگهانی زیدان و رفتن او از رئال مادرید، حالا دوباره شایعات مبنی بر خروج رونالدو از اردوگاه رئالی‌ها داغ شده است.
کد خبر: ۱۱۴۵۹۵۸

در حالی که از پاریسن ژرمن بهعنوان یکی از مقاصد احتمالی او یاد میشود، اما فابیو کاپلو میگوید که رونالدو ترجیح میدهد پس از ترک رئال دوباره به منچستر یونایتد بازگردد. سرمربی سابق رئال در مصاحبه با اسکای اسپرت ایتالیا در این زمینه گفت: تصور میکنم که کریس رونالدو تمایل دارد به منچستر بازگردد تا بار دیگر زیر نظر ژوزه مورینیو باشد. در همین حال کاپلو به سران رئال پیشنهاد داده که در صورت ترک این ستاره پرتغالی از سانتیاگو برنابئو، روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ میتواند بهترین گزینه ممکن برای خط حمله این تیم باشد. از سوی دیگر برخی منابع خبری میگویند مادر رونالدو به نزدیکانش گفته که ترجیح میدهد در صورت ترک رئال، منچستر مقصد بعدی پسرش باشد.

در این میان مارکا نیز در گزارشی اعلام کرد رونالدو چند روز مانده به دیدار حساس فینال کییف به تعدادی از هم تیمیهایش گفته بود که دوست دارد رئال را ترک کند و به دنبال انگیزههای جدیدی است. اگرچه خبر استعفای غیرمنتظره زیدان این خبر را تحت الشعاع قرار داد، اما رفتن این مهاجم پرتغالی همچنان یکی از بزرگترین دغدغههای این تیم به حساب میآید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها