در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، با آنکه مسئولان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران، تعطیلات نوروز امسال را پاک و با کمترین میزان تخلف اعلام کردهاند، اما یک مورد که خیلی تمایل به اطلاعرسانی درباره آن نیز وجود نداشت و شکایتی از آن هنوز ثبت نشده، گزارش شده که به دلیل بدهکاری یک دفتر خدمات مسافرتی ایرانی چارترکننده به شرکت هواپیمایی ترکیه اتفاق افتاد و باعث شد هتل محل اقامت مسافران این تور در آنتالیا از خدماتدهی خودداری کند و این مسافران نزدیک به دو روز سرگردان بمانند، هرچند که اکنون مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران که پیگیر این مساله بود، از حل و فصل شدن این مشکل خبر داده است.
دلاور بزرگنیا در شرح مختصر ماجرای سرگردانی مسافران ایرانی گفت: یکی از آژانسهای مسافرتی تهران حقوق کارگزار تُرک را با تاخیر پرداخته بود که این مساله باعث ناراحتی و نگرانی کارگزار شد که در نهایت مسافران ایرانی را در مقصد از خدمات بیبهره گذاشت.
وی افزود: ما به محض اطلاع از این جریان، مجریان آن تور را احضار کردیم و مشکل را پیگیر شدیم تا مسافران سرگردان نمانند که حالا هم این مساله حل شده، مسافران آن تور در هتل مستقر شدهاند، پرواز برگشتشان هم مشخص شده و مساله نگرانکننده دیگری وجود ندارد.
بزرگنیا همچنین گفت: نوروز امسال کمشکایتترین بوده هرچند که لازم است تجدید نظری در شکل فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی صورت گیرد تا دیگر شاهد معدود موارد هم نباشیم.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
شکیبا حسینی، رهبر ارکستر سمفونیک رنسانس در گفت و گو با «جام جم» مطرح کرد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتوگو با مهندس حمیدرضا هلالی، عکاس، پژوهشگر و مدرس انجمن سینمای جوانان ایران مطرح شد
دانیال نوروش از لذت مضاعفش در سریالی گفت که یادآور «روزیروزگاری» بود