رئیس‌جمهور دیروز از نمایشگاه خودروهای تولید داخل و دستاوردهای نوسازی حمل و نقل جاده‌ای بازدید کرد.
کد خبر: ۱۱۱۹۹۹۱

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجتالاسلام و المسلمین حسن روحانی روز دوشنبه پس از شرکت و سخنرانی در همایش طرحهای نوسازی ناوگان حملونقل جادهای، درون شهری و اشتغالزایی، از نمایشگاه نمونه خودروهای تولید داخل و دستاوردهای نوسازی حمل و نقل جادهای بازدید کرد و در جریان قابلیتها و کیفیت این تولیدات قرار گرفت و پشت فرمان یک کامیون هم نشست!

زندگی شگفتانگیز جغدها

جغدها دارای قدرت شنوایی و بینایی بسیار بالایی هستند. این پرندگان از انواع موش تغذیه میکنند و در شکافهای تنه درختان و آشیانههای متروک زاغان لانه میگذارند.

به گزارش فردا نیوز، جغدها معمولاً شبرو و پگاهرو هستند یعنی هنگام پگاه و شفق از لانه بیرون میآیند و شکار میکنند.

راز خانههای یک دلاری ایتالیا

یک شهر در ایتالیا خانههای سنگی خود را تنها به بهای یک دلار و دو سنت میفروشد!

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خانههایی در شهر اولولای در منطقه کوهستانی بارباگیا در ایتالیا به بهای 1.2 دلار به فروش گذاشته شده است. این نخستین بار نیست چنین کاری در یک شهر ایتالیایی انجام میشود؛ اما نخستین بار است این وعده بخوبی عملی میشود.

این شهر، جذابیت و تاریخی را که برای جذب مردم لازم است، دارد. با این حال خانههای سنگی که به فروش گذاشته میشوند باید باسازی شوند. بازسازی این خانهها باید در سه سال انجام شود و هزینه آن تقریباً 25 هزار دلار است.

تولد گرانقیمت نیمار

نیمار، گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان وارد 26 سالگی شد.

به گزارش جامجم آنلاین، نیمار ستاره برزیلی و 198 میلیون پوندی پاری سن ژرمن وارد 26 سالگی شد. جشن تولد پر زرق و برق او با حضور ستارههای پاریسن ژرمن برگزار شد و همه مهمانان با کت و شلوار رسمی در مراسم شرکت کردند.

امپابه، دنی آلوز، تراپ، موتا، وراتی و... در مراسم تولد این بازیکن حضور داشتند. نکته بسیار جالب، حضور آنخل دی ماریا بود؛ بازیکنی که گفته میشود در باند مخالف نیمار در پاریسن ژرمن حضور دارد.

گردهمایی بزرگ دلقکها

در سالگرد درگذشت جوزف گریمالدی، دلقک شناختهشده انگلیسی که سال 1837 درگذشت و به عنوان بنیانگذار سبک نوین دلقکها در این کشور شناخته میشود، هنرمندان و دلقکهایی از سراسر انگلیس در لندن گرد هم جمع شدند.

به گزارش فرارو، جوزف گریمالدی (زاده 18 دسامبر 1778 و درگذشته 31 می 1837) بازیگر و کمدین اهل انگلستان بود. وی در دوره جانشینی پادشاهی بریتانیا (1811 تا 1820 میلادی) هنرمندی نامدار گردید. وی در اوایل دهه 1800 در حوزه گونه تئاتر دلقک در بریتانیا نقش دلقک را که بخشی از پانتومیم موزیکال کمدی بریتانیا به شمار میرفت، توسعه و گسترش داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها