داستان این روزهای طرفداران بارسا و رئال دقیقا دو روی متفاوت یک سکه است؛ طرفداران تیم شهر بارسلون از اتفاقات و اخبار پیرامون باشگاه کاتالان در اوج خوشحالی و شادمانی به سر می‌برند. از یک طرف می‌بینند تیمشان با اقتدار در صدر لالیگا ایستاده و فاصله‌اش با رقیب سنتی‌اش رئال‌مادرید حالا به 16 امتیاز رسیده است. از طرف دیگر با آمدن کوتینیوی برزیلی رویای یک بارسای شگفت انگیز را در سر می‌پرورند، اما اوضاع در جبهه پایتخت‌نشینان اسپانیایی اصلا بر وفق مراد نیست. اگرچه بخش زیادی از سال 2017 برای زیدان و شاگردانش با موفقیت سپری شد، اما در چند ماه اخیر اوضاع کاملا برعکس شده و تمام موفقیت‌های رئال طی دو سال اخیر، در سایه نتایج ضعیف چند ماه گذشته قرار گرفته است. تساوی 2بر2 یکشنبه شب این تیم مقابل سلتاویگو نشان داد اگر زیدان زودتر فکری به حال تیمش نکند، بی شک سالی تلخ برای او و شاگردانش رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۱۱۱۱۱۹۴

این نتایج موجب شده حتی خود زیدان و بازیکنانش نیز به ضعف تیمی خود اذعان داشته باشند. زیدان که تیمش در رده چهارم قرار دارد، در کنفرانس پس از بازی در پاسخ به خبرنگارانی که همچون هفته‌‌های گذشته از او درباره کمرنگ شدن شانس قهرمانی تیمش در لالیگا میپرسیدند، عصبانی شد و گفت: قرار نیست هر هفته درباره لیگ و سرنوشت آن حرف بزنیم. اگر بخواهیم این طور امتیاز از دست بدهیم، شانسی برای قهرمانی در لیگ نداریم. باید بازی به بازی پیش برویم و سعی کنیم همه بازیهایمان را ببریم. چیزی که زیدان را در این بازی آزردهخاطر کرد، تماشای افت محسوس عملکرد شاگردانش بود. او در این زمینه گفت: همه ما کمی از بابت نتیجه عصبانی هستیم. همین طور از عملکردمان، البته نه در نیمه اول بلکه در نیمه دوم. عملکرد ما در نیمه دوم رضایتبخش نبود. در این نیمه میتوانستیم بهتر بازی کنیم. ما در تمام 90 دقیقه خوب بازی نکردیم.

یکی از نکات عجیب این بازی، ردپای مارسلو روی هر دو گل خورده رئال بود. روی گل اول، مارسلو منطقه خود را کاملا خالی کرده بود و دنیل واس بدون مزاحم در مصاف تک به تک با ناواس موفق به گلزنی شد. روی گل دوم نیز مارسلو که قصد یک دریبل زیدانی در وسط زمین را داشت، توپ را گم کرد و سلتا روی همان حرکت و جایی که مارسلو حضور نداشت به گل تساوی بخش خود دست یافت. خود مارسلو بعد از پایان بازی در این رابطه گفت: من کارهایی بیشتر از این انجام دادهام. کارهای خوبی انجام میدهم، اما نمیروم این طرف و آن طرف دربارهشان حرف بزنم. زمانی که خوب بازی میکنم، رسانهها مرا بالا میبرند که البته این کارشان برایم خوشایند نیست و زمانی که بد بازی میکنم، مرا پایین میکشند. بههرحال من مانند یک مرد همیشه مسئولیت کارهایی را که میکنم، میپذیرم. مارسلو در مورد ادامه راه رئال در جدول نیز گفت: این بدترین شرایطی است که تاکنون در تیم تجربهکردهام. شرایط برای ما پیوسته سختتر شده است.چون هر چه بیشتر بازی کرده‌‌ایم، نتایجی رقم خورده که فشار را بر ما افزایش داده است.

در شرایطی که حتی خوشبینترین طرفداران رئال هم از رسیدن به بارسا در صدر ناامید شدهاند، کاسمیرو هافبک دفاعی رئال هنوز در این زمینه خوشبین است. او در پایان بازی در این رابطه گفت: دو امتیاز دیگر را از دست دادیم؛ ولی هنوز بازیهای زیادی تا پایان باقی مانده است. از صدر دورتر شدیم و اوضاع خیلی پیچیده شده است. رسیدن به بارسا سخت شده؛ ولی اگر تیمی بتواند این کار را انجام دهد، آن رئال است. ما هرگز تسلیم نمیشویم و به خودمان ایمان داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها