دختر جوان زمانی که همکلاسی اش را برای جن‌گیری به خانه دعوت کرد، نمی‌دانست در دام سارق طلا گرفتار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۰۹۵۰

به گزارش جام‌جم، اول آبان امسال مردی در تماس با پلیس از دستبرد به خانه‌اش در محله ستارخان خبر داد. مالباخته در اظهاراتش اعلام کرد همسر و دخترش برای باطل کردن طلسم و جادو، شخصی به نام اصغر را به خانه‌شان دعوت کرده و این شخص با دادن نوشیدنی مسموم آنها را بیهوش و با سرقت 20 میلیون تومان طلا و جواهرات فرار کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت منزل به شیوه بیهوشی» و به‌دستور دادیار شعبه دوم دادسرای ویژه سرقت، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

دختر مالباخته که سارق از سوی او برای جن‌گیری و باطل کردن طلسم به خانه دعوت شده بود، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: اصغر همکلاسی‌ام در دانشگاه است. زمانی که وی در جریان مشکلات خانوادگی ما قرار گرفت، اصرار داشت من جن بدی دارم و به همین علت زندگی ما خراب شده است. در ابتدا گفتم این داستان‌ها را قبول ندارم اما او اصرار بر این داشت که اجازه دهم او جن‌گیری و ابطال طلسم را انجام دهد. سرانجام با اصرار اصغر قبول کردیم او به خانه ما بیاید.

وی ادامه داد: زمانی که اصغر به خانه ما آمد، برای باطل کردن طلسم درخواست طلا و جواهرات داخل خانه را کرد. طلا و جواهرات را داخل ظرف آبی قرار داد بعد از انجام کارهای رمالی، ظرف آب طلا را به من و مادرم داد و گفت باید این آب را بنوشیم. پس از نوشیدن آب، من و مادرم بیهوش شدیم، به حدی که پس از چهار یا پنج روز در بیمارستان به هوش آمدیم. آن زمان متوجه شدیم پدرم پس از تماس مکرر با من و مادرم، نگران ما شده و پس از بازگشت به خانه ما دو نفر را بیهوش پیدا کرده و بلافاصله هر دو نفرمان را با کمک اورژانش به بیمارستان منتقل کرده است.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با شناسایی اصغر 37ساله محل سکونتش در منطقه یافت آباد شناسایی و روز 7آبان دستگیر شد. متهم پس از انتقال به پایگاه دوم پلیس آگاهی به سرقت طلا‌ها اعتراف کرد و گفت این طلاها را سه میلیون تومان فروخته که در ادامه خریدار اموال سرقتی نیز در منطقه نازی‌آباد شناسایی و قسمتی از طلاهای سرقتی
کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها