سارق حرفه‌ای پس از سرقت از خانه و خودروها، وسایل سرقتی را در اینترنت آگهی می‌کرد و می‌فروخت.
کد خبر: ۱۰۸۷۶۶۸

به گزارش جام‌جم، سرهنگ رضا بستو رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: از چندی پیش شکایت‌هایی در دستور کار پلیس قرار گرفت که نشان می‌داد فردی شبانه علاوه بر دستبرد به خانه‌ها در محدوده جمالزاده شمالی و اطراف آن، وسایل داخل خودروهای پارک شده در این محله را نیز سرقت می‌کند.

وی افزود: تحقیقات دراین باره ادامه داشت تا این‌که چند روز پیش چند نفر از شاکیان با حضور در پلیس آگاهی اعلام کردند هنگام رصد در فضای مجازی متوجه شده‌اند افرادی اموال سرقت شده از خانه‌های آنها را در یکی از شبکه‌های اجتماعی به فروش گذاشته‌‌اند. همین سرنخ کافی بود که ماموران دراین باره تحقیق کنند و به صحت ماجرا پی ببرند.

بستو ادامه داد: در این مرحله ماموران با هماهنگی پلیس فتا موفق شدند هویت آگهی‌دهنده را شناسایی کنند. ماموران زمانی که برای دستگیری او به خانه‌اش اعزام شدند متهم با دیدن ماموران تلاش کرد از راه پشت‌بام فرار کند که ناکام ماند و بازداشت شد .

وی گفت: ماموران در بازرسی از خانه متهم اموال سرقتی از جمله ضبط و باند، ابزار و لوازم فیلمبرداری، دوربین فیلمبرداری، نورسنج، دو دستگاه سافت باکس، کیس دوربین، کابل 50 متری دوربین، چهار حلقه رینگ و لاستیک خودرو، پنج کیف ابزار حاوی ابزار و آچار، چهار دستگاه جک خودرو، 11 دستگاه کنترل رادیو پخش خودرو، یک دستگاه رادیو پخش خودرو، یک دستگاه اره برقی، یک دستگاه دینام خودرو، 18 قطعه یدکی مربوط به خودرو، دو دستگاه پمپ باد و تعدادی وسایل مسافرتی را کشف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: متهم با انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بازجویی و به سرقت‌های مختلف از خانه‌ها و خودروها اعتراف کرد و مدعی شد بعد از سرقت، اموال را در یکی از شبکه‌های اجتماعی با قیمت پایین‌تر فروخته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها