رالی جاده ابریشم از تبریز تا چین

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان آذربایجان شرقی گفت: رئیس فدراسیون کشوری در بازدید از پیست یادگار امام تبریز قول مساعدی برای برپایی رالی جاده ابریشم داد.
کد خبر: ۱۰۵۸۵۹۶

به گزارش تسنیم ، محمد احمد علی پور اظهار کرد: محمود صیدانلو با حضور در تمرینات ورزشکاران در پیست یادگار امام (ره) تبریز امکانات موجود را از نزدیک دید و قول مساعدی برای همکاری با هیئت استان در آینده داد.

وی افزود: رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با تمجید از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه اتومبیلرانی و موتورسواری استان قول مساعد داد تا مسابقات رالی جاده ابریشم از تبریز شروع‌شده و در کشور چین خاتمه یابد.

علی‌پور خاطرنشان کرد: مقرر شد در ساخت و تکمیل پیست آفرود تبریز هماهنگی لازم توسط فدراسیون با شرکت توسعه صورت گیرد و صیدانلو قوت قلب داد تا هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان و تبریز را در راستای تکمیل این پیست تنها نگذارند.

وی تأکید کرد: در این دیدار هماهنگی‌های لازم را به مسئولان فدراسیون انجام دادیم تا در برگزاری و اعزام ورزشکار به مسابقات خارج کشور، کارهای برون‌مرزی از طرف فدراسیون سریع‌تر صورت گیرد.

علی پور با اشاره به اینکه دوره مربی‌گری اتومبیلرانی ماه آینده در تبریز برگزار می‌شود، گفت: طبق تصمیم ریاست فدراسیون در یک ماه آینده مدرس فدراسیون در تبریز حاضر می‌شود تا دوره آموزشی مربی‌گری اتومبیلرانی در تبریز برگزار شود که با برگزاری این دوره آذربایجان شرقی نخستین استان از لحاظ دریافت کارت مربی‌گری می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها