یک انجمن میراثی مردمی تلاش دارد با برگزاری جشنواره‌ای ملی، عروسک‌ های بومی ایرانیان را شناسایی و معرفی کند و مانع مرگ آنها شود

عروسکا کجایید کجایید؟!

بیستمین جشنواره تابستانی کیش از پنجشنبه 15 تیر با شعار جشنواره کیش به وسعت ایران آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۴۸۹۴۲
آغاز جشنواره تابستانی کیش

به گزارش جام جم آنلاین ،محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به تشریح برنامه های بیستمین جشنواره تابستانی کیش پرداخت.

وی گفت: جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری کشور است که ظرفیت های خوبی در حوزه های مختلف گردشگری از جمله آموزشی، سلامت، کودکان، ورزشی و تجاری است.

محب خدایی در ادامه افزود: در بازار جهانی گردشگری برای رقابت با دیگر مقاصد گردشگری هر ساله با برنامه ریزی های نوین باید انگیزه های جدیدی برای سفر به کیش و ترغیب گردشگران ایجاد کرد.

وی با اعلام شعار جشنواره کیش به وسعت ایران برای تابستان امسال گفت: بیستمین جشنواره تابستانی جشنواره سه جیم است اصطلاح سه جیم به معنی جزیره جشنواره ها و جایزه ها است و امسال جشنواره های مختلف برای تمام سنین و سلایق در نظر گرفته شده است.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اعلام اینکه در جشنواره امسال با نگاه ویژه به کودکان برنامه های رایگان برای این مقطع سنی در نظر گرفته شده است گفت: در طول جشنواره تابستانی کیش هر سه روز در یکی از اماکن گردشگری کیش از جمله پارک آبی، مجموعه تفریحی پارک دلفین و سافاری کیش برنامه های شاد و مفرح شامل جنگ های کودکان، کلیپ، شعر و موسیقی، مسابقه و نمایش اجرا می شود. در این جشنواره کودکان با عروسک جیم جیم به عنوان شخصیت جزیره جیرینگی آشنا می شوند.

وی در ادامه افزود: بر خلاف جشنواره های گذشته که جنگ های کودکان در تالار شهر اجرا می شد، امسال این جنگ ها به صورت چرخشی با برنامه های خاص و ویژه در بازارها و مراکز تجاری کیش اجرا می شود. برای نوجوانان نیز برنامه های متفاوت و شادی در نظر گرفته شده است.گفتنی است بیستمین جشنواره تابستانی کیش با مشارکت جوامع و اصناف جزیره کیش تا 30 شهریور ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها