تکواندو بدون ارزیابی بانوان کار سختی دارد

کمرانی: مثل علیزاده جنگجو می‌خواهم

شرایط فراهم نشد تا مهرو کمرانی، تیمش را در دو سفر به انگلیس و صربستان بیشتر ارزیابی کند و به این ترتیب تیم ملی تکواندوی بانوان ایران با کمترین تدارکات به رقابت‌های جهانی کره می‌رود.
کد خبر: ۱۰۴۰۴۰۳

کمرانی، سرمربی تیم می‌گوید: وضعیت روحی‌ نفرات خوب و تمرینات به بهترین شکل ممکن در حال پیگیری است. با وجود این، دوست داشتم تیم و بویژه کیمیا علیزاده پس از این اعزام به اردوی مشترک برون‌مرزی اعزام شود تا با آمادگی بیشتری در کره روی شیاپ‌چانگ برود که متاسفانه شرایط فراهم نشد.

علیزاده بعد از المپیک مسابقه‌ دیگری را تجربه نکرده و همین موضوع نگرانی‌هایی را برای سرمربی تیم ملی به‌وجود آورده است. او می‌گوید: برای بازی‌های کشورهای اسلامی طبق دستور پزشک از او استفاده نکردیم. علیزاده جنگنده است و دوست دارم نفرات دیگر نیز از او الگو بردارند و جنگجو باشند. اگر در روز مسابقات در رقابت‌های جهانی بچه‌ها به خودباوری لازم برسند و بدون استرس مبارزه کنند می‌توانیم مدال بگیریم، اما اگر این فاکتور را نادیده بگیرند قطعا ایستادن روی سکوهای کره کار آسانی نخواهد بود. میانگین سنی تیم ایران 18 سال است و در برخی اوزان مانند وزن سه و یک نماینده‌ای نداریم. کمرانی درباره نفرات تیم ملی می‌گوید: هیچ کدام از نفرات دارای رنکینگ نیستند و به همین دلیل در اولین قرعه احتمالا با خوب‌های دنیا روبه‌رو خواهیم شد. با این حال ناامید نیستیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. کار سخت است، اما غیرممکن نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها