«جشن تولد» روی موج رادیو البرز

ویژه برنامه «تولد رادیو» به مناسبت هفتاد و هفتمین سالگرد تاسیس رادیو در رادیو البرز با حضور پیشکسوتان رادیو برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۶۷۸۸

به گزارش جام جم، در این برنامه که از ساعت 17 تا 19 و30 دقیقه در پخش رادیو البرز برگزار و مورد استقبال پیشکسوتان و شنوندگان قرار گرفت؛ استادان رادیو همچون جلال مقامی، فرهنگ جولایی، رشید کاکاوند، ذبیح الله زرندی، آناهیتا برزویی، شهره خوشنویس و خدیجه خداکرمی حضور داشتند.

همچنین علی رامک، مدیرکل صدا وسیمای مرکز البرز، نیک نژاد قائم مقام مرکز البرز و اعلمی معاون صدا و مدیران تولید و پخش رادیو و جمعی از همکاران رادیو و تلویزیون و خبر نیز حضور داشتند.

در این برنامه مدیرکل این مرکز درباره سابقه ارزشمند رادیو البرز و نقش آن در استان و همچنین معاون صدا نیز درباره چگونگی پیشرفت دوباره رادیو و افق سال های آینده این رادیوی مردمی صحبت کردند.

مخاطبان رادیو نیز از طریق پیام های صوتی و نوشتاری خود در این جشن تولد شرکت چشمگیری داشتند. به گفته تهیه کننده برنامه در مدت 150 دقیقه 30 مورد تلفن قابل پخش ضبط و 300 پیامک دریافت شد که این مطلب حکایت از جایگاه مصفای رادیو البرز در بین البرزنشینان دارد.

«تولد رادیو» محفلی شد برای بیان خاطرات رادیویی پیشکسوتان و در پایان نیز کیک 77 سالگی رادیو توسط استاد مقامی بریده و عکس های یادگاری گرفته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها