پرونده پزشک تبریزی در دادگاه کیفری

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تبریز از صدور کیفرخواست برای پزشک متهم به قتل خبر داد و گفت: این پرونده در دادگاه کیفری آذربایجان شرقی رسیدگی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۸۳۱۸

موسی خلیل‎اللهی در جمع خبرنگاران گفت: پرونده به دادگاه ارسال و در دادگاه کیفری شماره یک استان مطرح شده و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد. بر اساس نظریه پزشکی قانونی علت فوت دو نفر از اعضای خانواده این پزشک مسمومیت با سم فسفین بوده و در بررسی غذاها نیز این نوع سم کشف شده است. وی درباره سوابق کاری و تحصیلی پزشک متهم، گفت: این فرد یک پزشک عمومی است که در سال‌های اخیر فارغ‌التحصیل شده و شهرت خاصی ندارد و عمده فعالیت او در خانه سلامت یکی از محلات تبریز بوده که توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز به بخش خصوصی واگذار شده است. موضوع مسمومیت با غذای نذری در این پرونده 100 درصد منتفی بوده و به هیچ عنوان موضوع غذای نذری مطرح نبوده است.

20 مهر سال گذشته و همزمان با روز تاسوعای حسینی خبری مبنی بر فوت دو عضو خانواده یکی از پزشکان تبریزی در رسانه‌ها منتشر و پزشک مزبور مدعی شد فردی چند غذای نذری در اختیار آنها قرار داده و اعضای خانواده‎اش با مصرف این غذا مسموم شده‌‌اند و سرانجام همسر و مادربزرگ او فوت می‌شوند. در ادامه تحقیقات معلوم شد آنها به قتل رسیده‌اند. پزشک تبریزی به عنوان تنها مظنون بازداشت شد. / ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها