استقلال در حالی فردا در تاشکند به مصاف لکوموتیو ازبکستان می‌رود که فرشید اسماعیلی مهاجم جوان این تیم امیدوار است در تاشکند سربلند باشند.
کد خبر: ۱۰۱۷۸۳۸

این سه امتیاز برای استقلال حیاتی است؟

تک‌تک امتیازهای لیگ قهرمانان برای ما حیاتی است. اگر می‌خواهیم از گروهمان صعود کنیم، دیگر نباید امتیاز از دست دهیم. در بازی اول مقابل الاهلی با بدشانسی باختیم. اصلا دوست نداریم نوار پیروزی‌هایمان در دو بازی قبلی در تاشکند پاره شود. مسابقه سختی در پیش داریم و به این سادگی نمی‌توانیم از تاشکند امتیاز بگیریم. این تیم در ورزشگاه آزادی هم ما را اذیت کرد، ولی توانستیم با تیزهوشی و استفاده درست از موقعیت به گل برسیم.

چه قولی برای این بازی به هواداران می‌دهید؟

قول می‌دهیم که با تمام وجود بازی کنیم، چون هیچ تضمینی برای برد نیست. اصلا دوست ندارم قول برد در رسانه‌ها بدهم. ما اگر می‌خواهیم برنده باشیم، باید در زمین بازی عمل کنیم نه این‌که حرف بزنیم. همان‌طور که گفتم، لکوموتیو تیم قدرتمندی است. هر تیمی هم به ازبکستان برود، کار سختی دارد. مگر آنها الاهلی را که ما را شکست داده بود، نبردند؟ بازی‌ها در لیگ قهرمانان خیلی نزدیک است. شاید در شرق آسیا تفاوت تیم‌ها زیاد باشد؛ ولی در غرب آسیا فاصله‌ها بسیار کم است و تیم‌ها با حداقل اختلاف، بازی‌ها را می‌برند.

برای خود تو لیگ قهرمانان چطور بوده است؟ دو بازی خوب انجام دادی.

من در بازی الاهلی هم تلاشم را کردم، ولی این اولین بازی ام در لیگ قهرمانان آسیا بود. در بازی‌های بعدی تلاشم را دوچندان کردم و خوشحالم که کل تیم خوب بود و دو برد شیرین به دست آوردیم. دوست داریم در آسیا قدرتمان را نشان دهیم. تیم ما جوان و باانگیزه است و دوست داریم نتایجی بگیریم که در تاریخ باشگاه استقلال باقی بماند.

فکر می‌کنی ممکن است این دوره قهرمان آسیا شوید؟

قطعا به این موضوع در آینده فکر می‌کنیم. فعلا می‌خواهیم از گروهمان بالا برویم، ولی موفقیت در آسیا غیرممکن نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها