برانکو: هواداران پرسپولیس هر حریفی را به زانو در می‌آورند

نمی‌خواهم از الوحده انتقام بگیرم

برانکو ایوانکوویچ و یک حرف حساب: هواداران ما هر حریفی را قبل از بازی‌ها از پا درمی‌آورند. در روزهایی که پرسپولیسی‌ها در امارات به سر می‌برند تا خودشان را برای بازی با الوحده آماده کنند، برانکو درباره روزهای خوب حرف می‌زند. او می‌گوید: باید بگویم بازی کردن در کشور ثالث واقعا ما را دچار ناتوانی کرد چون دست ما از حمایت هواداران پرشورمان کوتاه شد. مطمئنا اگر در تهران با این حریف بازی می‌کردیم هواداران پرسپولیس که یار دوازدهم ما هستند از ما حمایت بسیار گسترده می‌کردند اما بازی در کشور ثالث ما را از این حمایت‌ها دور کرد. فراموش نکنیم که حضور عظیم هواداران پرسپولیس هر حریفی را قبل از آغاز بازی به زانو درمی‌آورد. متاسفانه نتوانستیم از حمایت هوادارانمان استفاده کنیم و این موضوع برای ما ناراحت‌کننده است.
کد خبر: ۱۰۰۵۵۸۱

او به بازی با الوحده اشاره می‌کند و می‌گوید: این تیم سه مهاجم قوی و قدرتمند دارد. یک مهاجم مجارستانی،‌ یک مهاجم کره‌‌ای و یک مهاجم عربستانی که در هر کشوری بازی کرده، آقای گل بوده است.

آنها خط حمله بسیار قدرتمندی دارند و به همین دلیل معتقدم نتیجه بازی پرسپولیس و الوحده کاملا مبهم است اما چیزی که مشخص است این که ما مثل همه بازی‌ها در ارائه فلسفه بازی خودمان مبنی بر تهاجم و پیروز شدن اصرار خواهیم کرد.

من خودم سرمربی الوحده بودم. اما این را قبول ندارم که دیدار من با آنها یک بازی انتقامی باشد. چرا که من با شکل خوبی از الوحده جدا شدم. با این همه در فوتبال ما چیزی به نام انتقام‌گیری نداریم بلکه همواره تلاش می‌کنیم تا به منطقی‌ترین شکل بتوانیم مناسب‌ترین نتیجه را بگیریم.در ورزش و بخصوص فوتبال موضوعی به نام انتقام‌گیری وجود ندارد چون این مساله با روح ورزش در تضاد است.

تازه‌ترین شاکیان پرسپولیس

لوکا ماریچ، جری بنسون و آنتونی گولچ از جمله بازیکنانی هستند که در زمان مدیریت علی‌اکبر طاهری به پرسپولیس پیوستند، اما بخش عمده‌ای از قرارداد خود را از این باشگاه طلبکارند و از این‌رو مجبور به شکایت از باشگاه پرسپولیس به فیفا شدند.مایکل اومانیا هم چندی پیش با مسئولان باشگاه پرسپولیس توافق کرد طلب 200 هزار دلاری خود را در چند قسط دریافت کند و چنانچه پرداختی‌های او هم سر موعد انجام نشود، بعید نیست این بازیکن هم به جمع شاکیان پرسپولیس اضافه شود. ضمن این‌که گابریل و تادئو، دو بازیکن برزیلی دیگر هم که در زمان مدیریت طاهری به پرسپولیس آمدند، از این باشگاه به فیفا شکایت کردند که درنهایت مسئولان باشگاه با مدیربرنامه‌های این دو بازیکن به توافق رسیدند تا مطالبات آنها را در چند قسط پرداخت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها