گوشی بدون حاشیه G6 ال جی با نام Full Vision می آید

شرکت LG Electronics گوشی G6، پرچمدار ۵٫۷ اینچی آینده خود با صفحه نمایش QHD+ را Full Vision (دید کامل) نام گذاری می کند تا نشان دهد صفحه نمایش بدون حاشیه این گوشی هوشمند در سر تا سر آن کشیده شده است.
کد خبر: ۹۹۹۱۹۱
گوشی بدون حاشیه G6 ال جی با نام Full Vision می آید

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، طبق اطلاعیه شرکت LG، این شرکت قصد دارد گوشی هوشمند G6 خود که از یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی QHD+ بهره می برد را با عنوان Full Vision نام گذاری نماید.

این شرکت بزرگ سازنده تجهیزات الکترونیکی، دلیل این امر را این گونه ذکر می کند: گوشی G6 دارای صفحه نمایشی با رزولوشن 1440x2880 است که بخش جلویی گوشی را به طور کامل پوشش داده و هیچ لبه ای در کنار آن دیده نمی شود.

انتظار می رود گوشی هوشمند G6 در کنفرانس جهانی موبایل که تا یک ماه دیگر برگزار می شود، رونمایی شود. شنیده ها حاکی از آن است که این گوشی از صفحه نمایش بدون حاشیه با نسبت ۱۸:۹ بهره می برد.

این شرکت در ماه گذشته تیزری را منتشر کرد که در آن به بزرگ تر بودن صفحه نمایش این گوشی و کوچکتر بودن بدنه آن اشاره شده بود. همچنین انتظار می رود که گوشی G6 ضد آب بوده و از قابلیت های چند رسانه ای پیشرفته ای بهره مند باشد که از صفحه نمایش کشیده تر آن نهایت بهره را خواهد برد.

شرکت LG Display که از زیر مجموعه های LG Electronics بوده و در زمینه ساخت نمایشگر ها فعالیت می کند، استفاده از یک صفحه نمایش جدید در G6 را تایید کرده است.

همچنین LG گفته است که در این گوشی از هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد.

بخش گوشی های هوشمند این شرکت در سال گذشته به خاطر شکست G5، نزدیک به ۱٫۳ تریلیون دلار ضرر را تجربه کرده است.

رقیب هم وطن این شرکت نیز به زودی گوشی هوشمند Galaxy S8 را روانه بازار می کند، که بر اساس شایعات آن هم از صفحه نمایشی با نسبت ۱۸:۹ و یا حتی کشیده تر استفاده کرده و حاشیه کمی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها