امتیاز ارزشمند چلسی در جهنم آنفیلد

آبی‌های لندنی در ورزشگاه پر از تماشاگر آنفیلد در بندر لیورپول به هر چیزی فکر می‌کردند غیر از شکست. آنها آمده بودند برای هر 3 امتیاز بازی. شرایط روحی دو تیم پیش از این بازی این‌طور می‌گفت. لیورپول در جام‌ حذفی و جام اتحادیه حذف شده بود و در لیگ برتر هم دیگر در جمع مدعیان شماره یک حضور ندارد.
کد خبر: ۹۹۷۲۸۷

این با شرایط ابتدای فصل لیورپول فاصله‌ای بسیار دارد، اما چلسی با اقتدار در صدر جدول لیگ برتر حضور داشت و آمده بود این بازی را هم با برد تمام کند. اولین گل را هم چلسی زد. روی ضربه آزاد پشت محوطه جریمه لیورپول به دلیل خطای لالانا، داوید لوییز با ضربه‌ای استثنایی دروازه لیورپول را باز کرد و مینیوله، دروازه‌بان مغضوب هواداران لیورپول فقط تماشا کرد تا در آنفیلد بیشتر منفور شود، اما او برای آن‌که به یکباره به دروازه‌بان محبوب هواداران تبدیل شود، به اندازه دقایق باقیمانده تا پایان بازی فرصت داشت و از این فرصت استفاده کرد و محبوب شد. بعد از گل لیورپول در دقیقه 57 (با ضربه سر وینالدوم)، چلسی روی دروازه لیورپول خیمه زد و در چند نوبت می‌توانست به گل برسد، اما مینیوله به تنهایی در برابر چلسی ایستاد. اوج هنرنمایی او برای هواداران وقتی بود که در دقیقه 76 ضربه پنالتی دیگو کاستا را مهار کرد. کارشناسان داوری معتقدند مارک کلاتنبرگ، داور سرشناس انگلیسی در اعلام این پنالتی اشتباه کرد و کاستا با تمارض، این پنالتی را از کلاتنبرگ گرفت. مینیولا در دو نوبت دیگر هم تا پایان بازی سیوهای خوبی داشت تا در نگاه لیورپولی‌ها، از دیو به فرشته تبدیل شود!

این بازی درنهایت با تساوی یک بر یک تمام شد تا چلسی 56 امتیازی و لیورپول 46 امتیازی شود.

آسپیلیکوئتا: کار تیمی ما خوب بود

سزار آسپلیکوئتا، بازیکن اسپانیایی چلسی گفت: تساوی با لیورپول محصول کار تیمی ما بود که خوب اجرا کردیم. نباختن در این بازی برای ما مهم بود و به آن رسیدیم. حالا با آرامش بیشتری گام‌های بعدی را برمی‌داریم. امیدوارم بتوانیم بتدریج به اهداف خود نزدیک شویم.

تشکر چلسی از هواداران

باشگاه چلسی از هوادارانش به خاطر حمایت از تیمش در مصاف با لیورپول تشکر کرد. باشگاه آبی‌های لندن بعد از تساوی یک بر یک در آنفیلد در اطلاعیه‌ای از هواداران به خاطر حمایت گسترده در این دوئل بزرگ قدردانی کرد. باشگاه لندنی همچنین خواست دوستداران تیم در بازی بزرگ بعدی که با آرسنال است، همچنان حامی تیم بمانند.

کونته: از مساوی راضی‌ام

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی هم بعد از نتیجه مساوی راضی بود: من فوتبالیست بوده‌ام. بنابراین می‌دانم که جو ورزشگاه چقدر مهم است و جو آنفیلد برای ما که مهمان بودیم، چقدر سنگین بود. به همین علت من به بازیکنانم افتخار می‌کنم برای شخصیتی که به من نشان دادند. مطمئنا امتیاز خوبی بود. وقتی یک ضربه پنالتی به دست می‌آورید، مطمئنا فکر می‌کنید که باید گل کنید و 3 امتیاز را بگیرید و فکر می‌کنم دیگو ضربه‌‌اش را خیلی خوب زد و مینیوله سیو خیلی خوبی داشت. با این حال من از این نتیجه در خانه حریف خوشحالم.

کلوپ: هنوز زنده‌ایم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بعد از بازی از نتیجه مساوی راضی بود و به تمجید از تیمش پرداخت: نمی‌دانم خوشحال کلمه درستی باشد، ولی من به عملکرد بازیکنانم مقابل یک تیم بسیار قدرتمند افتخار می‌کنم. در بعضی لحظات آنها خطرناک بودند، ولی به اندازه همیشه قوی نبودند و این به خاطر تیم من است. بازیکنانم واقعا خوب کار کردند. پیام خیلی مشخصی به هوادارانمان دادیم که ما هنوز هستیم. بله بازی‌هایی را باخته‌ایم و فوتبال خوبی ارائه نکردیم. فکر می‌کنم این باشگاه فوق‌العاده نیاز به تقویت دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها