به گزارش جامجم آنلاین به نقل از زومیت، دفتر سامسونگ در ایران امروز صبح مراسمی برگزار کرد و به معرفی گوشیهای سری گلکسی A پرداخت. این سری از گوشیها، مخاطب جوان را هدف قرار دادهاند.
سامسونگ در ردهی میانی، یک گروه هدف با نام گلکسی A تعیین کرده است. کمپانی کرهای میگوید مشتریان گوشیهای این سری، ویژگیهای شخصیتی خاصی دارند.
سری A سامسونگ از سال ۲۰۱۵ وارد بازار شد. این سری از طراحی متفاوت و یکپارچهای برخوردار بود و در طول چند سال گذشته در سه مدل در اختیار مشتریان قرار گرفته است. گوشیهای سری ۲۰۱۷ A نیز در سه مدل A5، A3 و A7 به ترتیب در سایزهای ۴.۷، ۵.۲ و ۵.۷ اینچی طراحی و تولید شدهاند.
دامون بقراط، مدیر آموزش سامسونگ موبایل در ایران گفت: سری جدید گلکسی A سامسونگ تأییدیه IP68 دریافت کرده است و ضد آب و گردوغبار شدهاند. از سوی دیگر صفحه نمایش همیشه روشن (Always on display) و تقویم شمسی به این سری اضافه شده است و نیز درگاه USB نوع C روی این مدل از گوشیهای سامسونگ قرار گرفته است. دو مدل A5 و A7 از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سلفی برخوردارند و پلتفرم امنیتی KNOX در کنار سنسور اثر انگشت قرار گرفته است تا امنیت اطلاعات در این گوشی بیش از پیش حفظ شود.
گوشی گلکسی A7 دارای باتری ۳۶۰۰ میلیآمپر ساعتی است، ۳ گیگابایت رم دارد و از اندروید ۶.۰.۱ و رابط کاربری تاچویز بهره میبرد. حافظ داخلی این گوشی هم ۳۲ گیگابایتی است و
گلکسی A5 با نمایشگر ۵.۲ اینچی باتری ۳۰۰۰ میلیآمپری دارد و از فناوری شارژ سریع بهره میبرد.
گوشی گلکسی A3 دارای باتری ۲۳۵۰ میلیآمپر ساعتی است و از سنسور اثر انگشت برای احراز هویت بیومتریک و USB نوع C بهره میبرد.
بر اساس گزارش، مدیر بازاریابی موبایل سامسونگ، این کمپانی، آماری از استفاده کاربران از گوشیها تهیه کرده و مشتریان سری A را مورد بررسی قرار داده است. بر اساس این آمار، ۹۰ درصد افراد از دوربین زیاد استفاده میکنند، ۸۵ درصد از اینترنت، ۷۷ درصد ایمیلهایشان را چک میکنند، ۶۳ درصد از اپلیکیشنهای بازی بهره میبرند و اکثر کاربران در شبکههای اجتماعی حضور فعالی دارند.
این افراد پیشرو و نکتهسنج هستند، ذهن جوانی دارند و پیرو مد خاصی نیستند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد