گفت‌وگوی جام‌جم با دکتر ایوبی، رئیس سازمان سینمایی

سیاسیون از عرصه هنر خارج شوند

از تمام ظرفیت سینما‌ها استفاده می‌کنیم

حجت‌الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی در حاشیه بازدید از ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر، به حواشی به وجود آمده در مورد پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌ فیلم‌های راه‌یافته به جشنواره فجر واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۹۴۵۳۱

ایوبی همچنین تاکید کرد که امسال با همکاری وزیر ارشاد، میزان صدور بلیت‌های مهمان به حداقل رسیده است.

رئیس سازمان سینمایی درباره صدور بلیت‌‌های مهمان برای برخی ارگان‌ها و اشخاص، جهت حضور در کاخ جشنواره فیلم فجر، به روابط عمومی این جشنواره گفته است: «آنچه مطمئنم و از نزدیک شاهد آن بودم، این است که امسال تمامی تلاش ما و دبیرخانه جشنواره فیلم فجر بر این بود تا از تمامی ظرفیت سینماها استفاده کنیم و آنها را در اختیار مردم قرار دهیم. برخلاف سال‌های گذشته که تعداد زیادی بلیت مهمان داشتیم، امسال تمامی بلیت‌های مهمان را حذف کردیم و به حداقل ممکن کاهش دادیم.»

روز جمعه قرار بود، سایت سینوگرام پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های سی و پنجمین جشنواره فجر را آغاز کند، اما در آغاز زمان مقرر شده، این سایت به ناگهان از دسترس خارج شد و با گذشت 24 ساعت مخاطبان همچنان نتوانستند اقدام به خرید بلیت‌های جشنواره کنند. این اتفاق باعث شد که محمد حیدری، دبیر جشنواره فجر با عذرخواهی از مردم اعلام کند که بلیت‌ فیلم‌های راه یافته به جشنواره فجر، امسال به صورت حضوری و در پردیس ملت فروخته خواهد شد.

حجت‌الله ایوبی در واکنش به لغو پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌ فیلم‌های جشنواره فجر، گفت: «امسال قرار بود سامانه فروش بلیت اینترنتی در سراسر کشور فعالیت کند، درحالی که سال‌‌های گذشته فقط به تهران محدود می‌شد. دبیرخانه جشنواره برای انجام این کار با یک شرکت معتبر که سوابق بسیار خوبی داشت، هماهنگ کرد و نمی‌توان برای این اتفاق دبیرخانه را سرزنش کرد، اما به هر حال، این اتفاق ناخواسته رخ داد که باعث تأسف همه ماست و تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا جشنواره فیلم فجر، در نهایت رضایت را برای مردمی که سینما با انرژی آنها به پیش می‌رود و موفقیت کسب می‌کند را برآورده سازد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها